Judon jäsenvakuutus voimassa 10.10. asti, lisäturvavakuutuksesta ja SuomiSport sovelluksesta

Judoliiton jäsenvakuutuksesta ja jäsenyyden ostamisesta

Judoliiton jäsenvakuutus on voimassa 10.10.2017 asti taannehtivasti 1.9.2017 alkaen, jos Judoliiton jäsenyys rekisteröidään viimeistään 10.10.2017. Aikaa on poikkeuksellisesti pidennetty SuomiSportin käyttöönoton takia. 11.10.2017 alkaen jäsenvakuutus astuu voimaan rekisteröitymispäivänä klo 24.
Seurat ovat päättäneet joko käyttää 'Liity jäseneksi seuraan' toimintoa eli judoka luo itselleen profillin ja liittää itsensä seuraan ja maksaa jäsenmaksun + mahdollisia muita seuran maksuja (alle 18-vuotialla vanhempi luo itselleen ensin profiilin ja lisää sitten judokan) tai seurat laskuttavat jäseniään perinteisesti ja seura maksaa jäsentensä jäsenmaksut nippuostona SuomiSportista. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä seuraasi.

Lisäturvavakuutus

Judokan jäsenyyteen kuuluu judon kattava tapaturmavakuutus. Judoliiton jäsenvakuutuksen piiriin kuuluvat kaikki liiton jäsenrekisteriin merkityt henkilöt, joilla on voimassa oleva Judoliiton jäsenyys.
Jäsenvakuutuksen hoitoturva on 5 000€.
Lisäturvavakuutuksella hoitoturva nousee 10 000€:lla, joka on merkittävä turva esim polvivammoissa. Lisäturva maksaa yli 7-vuotiaille 40€+palvelumaksu ja alle 7-vuotialle 10€+palvelumaksu.
Lisäturvavakuuksen voi ostaa vain jos Judoliiton jäsenyys on voimassa.
Lisäturva on myynnissä SuomiSportissa 'Osta lisenssi' otsikon alla. Valitse ensin laji ja sitten seura.

Judoliitto suosittelee lisäturvavakuutuksen hankkimista.

SuomiSport sovellus

Nyt ei voisi oman jäsenyyden hallinnointi olla enää helpompaa. SuomiSportin sovellus on saatavilla Play kaupasta sekä Apple Storesta.
Tässä vaiheessa sovelluksessa voi hallita omia tietojaan, sekä todistaa jäsenyytensä kilpailutapahtumissa. Jatkossa kännykän kautta voi. mm ilmoittautua koulutuksiin, tai ostaa muun urheilulajin lisenssin judon jäsenyyden lisäksi.