Judoliitto huolehtii näidenkin urheilijoiden asianmukaisesta vakuutusturvasta yhteistyökumppaninsa Pohjolan kanssa. Kuva alle 18-vuotiaiden edustusvalmennusleiriltä elokuun 2014 lopussa. Kuva: Pajudo.

Judoliiton jäsenvakuutus uudistuu

Judoliiton jäsenseurojen jäsenten tapaturmavakuutus uudistuu 1.9.2014 alkaen. Judoliiton syyskokous 2013 nimesi työryhmän kehittämään Judoliiton jäsenvakuutusta. Työryhmän esitys käsiteltiin ja hyväksyttiin kevätkokouksessa 2014. Uudistuksen myötä jäsenvakuutuksen hinnankorotus paineet saatiin torjuttua ja samalla judokoille tarjoutuu mahdollisuus hankkia itselleen entistä parempi vakuutusturva pienellä vapaaehtoisella lisämaksulla.

Judokan jäsenvakuutuksen ehtoja on uudistettu siten, että hoitokorvauksen yläraja on 1.9.2014 alkaneella kaudella 5.000 euroa. Halutessaan judoka voi parantaa vakuutusturvaansa vapaaehtoisella lisäturvalla, joka maksaa 2007 tai aiemmin syntyneille 30 euroa ja 2008 tai myöhemmin syntyneille 10 euroa. Lisäturva nostaa hoitokorvauksen ylärajaa 5.000 eurolla eli 10.000 euroon.

Vapaaehtoinen lisäturva ostetaan verkkokaupasta osoitteessa https://lisenssi.sportti.fi . Lisäturvan ostaminen edellyttää jäsenvakuutuksen voimassa oloa. Lisäturva on siten jäsenvakuutuksen jatke. Lisäturvaa ei voi ostaa pelkästään ilman jäsenvakuutusta.

Judoliitto suosittaa vahvasti lisäturvan ottamista.

Keväällä 2014 toteutetun tarjouskilpailun tuloksena judokoiden vakuuttajana jatkaa edelleen Pohjola.

Käytä Pohjolan hoitolaitosyhteistyökumppania!

Tapaturman sattuessa käytä Pohjolan hoitolaitosyhteistyökumppanin palveluja. Pääkaupunkiseudulla tai sen läheisyydessä asuvien kannattaa asioida Omasairaalassa Helsingissä. Muualla asuvat voivat asioida Pohjolan kumppanien toimipisteissä, jotka löydät Pohjolan nettisivuilta.

Pohjolan hoitolaitosyhteistyökumppanit löydät klikkaamalla tästä.

Kun käytät Pohjolan hoitolaitosyhteistyökumppania, hoitolaitos hoitaa vakuutuskorvauksen Pohjolasta puolestasi. Muissa hoitolaitoksissa joudut maksamaan hoidon ensin kokonaan itse ja vasta sitten hakemaan korvausta vakuutusyhtiö Pohjolasta.

Pohjolan hoitolaitosyhteistyökumppanit ovat sitoutuneet sujuvaan ja tehokkaaseen prosessiin vaativissakin toimenpiteissä.

Lue kaikki vakuutusinfot ja tuoteselosteet kokonaisuudessaan täältä.

Siirry lisäturvan ostoon verkkokauppaan klikkaamalla tästä.

Tutustu Omasairaalaan klikkaamalla tästä.