Judoliiton hallitus järjestäytyi 24.1.2016

Suomen Judoliiton hallitus järjestäytyi 24.1.2016. Hallituksen vuodelle 2016 muodostavat puheenjohtaja Marko Laaksonen, varapuheenjohtajat Henry Lipponen (koulutusvaliokunnan puheenjohtaja), Sanna Pyykönen (hallintovaliokunnan puheenjohtaja), Annikka Mutanen (valmennusvaliokunnan puheenjohtaja), Maija Vattulainen, Tea Laakkonen, Maija Mustonen, Petteri Pohja, Valtteri Jokinen ja Juha-Matti Salmela.

Hallituksen kokouksessa käsiteltiin Suomen Judoliiton toimintatapoja. Varapuheenjohtajisto on muokannut ja koonnut uudet työryhmät, jotka aloittavat työnsä mahdollisimman pian.

Vuosi 2015 oli taloudellisesti liitolle vaikea. Hallituksen johdolla talousseurantaa tarkennetaan. Tilinpäätöskokous pidetään 21.2.2016.

Kamppailulajiliittojen yhteistyön kehitysprojektiin saatiin avustus syksyksi 2015 ja hakemus vuodeksi 2016 on lähetetty ja odottaa Opetus-ja kulttuuriministeriö OKM:n päätöstä.

Suomen Judoliiton hallitus kävi läpi graduointisääntöehdotuksen. Judoliiton hallitus ja graduointityöryhmä eli Dan-Kollegion hallitus ovat pitkin syksyä käyneet uusia suosituksia läpi ja käyneet tiivistä keskustelua asioista.

Hallituksessa käsiteltiin laajempaa viestintäsuunnitelmaa, jossa määritettiin roolituksia ja määräaikoja. Kävimme myös läpi välittömästi käyttöön otettavan ulkomaan kisa-ja leirimatkojen ohjeistuksen.

Lisäksi puheenjohtaja Marko Laaksonen esitti toimintalinja 2016 –luonnoksen hallitukselle. Toimintalinja käsittelee toimintatapoja, työnjakoja ja aikatauluja.