Judolehti 4 / 2011 on ilmestynyt

Judolehden neljäs ja vuoden viimeinen numero pureutuu huippu-urheiluun erinäkökulmista. Lehdestä löydät mielenkiintoisia kommentteja Olympiakamppilutapahtuman tatamilta ja tatamin laidalta. Mitä muut kamppilulajien johtajat tuumasivat tapahtumasta, tai mitä sanoi Olympiakomitean suulla Jari Elo. Huippujudokamme Jaana Sundberg esittelee tehokkaan mattokäännön - "suolirullin".

Kansikuvassa poseeraa itseoikeutetusti huippujudokamme Jaana Sundberg. Sisäsivuilla hän kertoo harjoittelustaan matkalla Lontoon olympialaisiin. Jaanan tekniikkavinkkien lisäksi Manne Isoranta ohjeistaa vetokumiharjoitteita. Huippu-urheilija syö kunnolla, jotta matkaa ansiokkaasti kaikki judokan urapolun etapit. Tutustu Judolehteen ja rakenna juttujen pohjalta oivallinen oma polkusi huippu-urheilun kiehtovaan maailmaan.

Tämän numeron juttuja löydät myös juttujatkoista nettiversioista. Judolehden nettiversioon pääset tästä.

Judolehti on postin jakelussa 5.12. alkaen.

Mukavia lukuhetkiä Judolehden ja juttujatkojen parissa!