Jäsenmaksu- ja Sporttirekisteri-info

Syyskausi lähestyy. Valmistaudu tulevaan syyskauteen ajoissa!

Valmistaudu alkavaan syyskauteen ajoissa!

Uusi jäsenmaksukausi alkaa 1.9.2012. Judoliiton seurojen kokouksen (syysliittokokous 26.11.2011) päätöksen mukaisesti jäsenmaksu 1.9.2012 alkavalle jäsenmaksukaudelle ovat:

Vuonna 2006 tai myöhemmin syntyneet 40 euroa per henkilö.

Vuonna 2005 tai aikaisemmin syntyneet 63 euroa per henkilö.

Jäsenmaksu sisältää judon kattavan tapaturmavakuutuksen, Judolehden ja muut Judoliiton jäsenseuran jäsenen oikeudet.

Toimintaohje:

Lisää syksyn uudet jäsenet (kurssilaiset ja muksujudokat mukaan lukien) rekisteriin jäseniksi 1.9. alkaen.

Lakkauta päättyneet jäsenyydet Sporttirekisterissä viimeistään 30.9.

Jäsenmaksujen laskutus

Judoliitto laskuttaa jäsenmaksut seuroilta lokakuun 2012 ensimmäisellä viikolla.

Tässä jäsenmaksulaskutuksessa laskutetaan kaikki jäsenet, joiden jäsenyys on ollut voimassa 1.10.2012.

Pidä huoli siitä, että seurasi rekisterissä on 1.10.2012 vain sellaiset jäsenet, jotka sinne todella kuuluvat!

Vinkki:

Kaikki syyskuun aikana jäseninä rekisterissä olevat henkilöt (uudet ja vanhat) saavat Judolehden numeron 3/2012. Käytä tämä markkinointimahdollisuus hyödyksesi ja houkuttele kesätauolle jääneet judokat takaisin tatamille ja innosta uudet tulokkaat judointoa täyteen värikkäällä syksyn ensimmäisellä Judolehdellä!

Huomio:

Judoliiton jäsenseurojen yhteisellä päätöksellä jokaisen jäsenseuran tulee merkitä Sporttirekisteriin jäseniksi kaikki toiminnassaan mukana olevat judon harrastajat sisältäen aloittavat peruskurssilaiset ja muksujudokat. Syyskokouksen 2011 päätöksen mukaisesti Judoliitto tarjoaa nyt edullisemman jäsenmaksun alle kouluikäisille.