INFOA judokilpailujen järjestäjille

Arvoisa judokilpailuiden järjestäjä

Judoliiton alaista kilpailutoimintaa ohjaavat kilpailumääräykset. Samurai Cup on nyt kategorisoitu liiton järjestämäksi arvokilpailuksi eli se luokitellaan uusien sääntöjen mukaan cup muotoiseksi SM-osakilpailuiksi  ja samalla Samurai Cupin pistelaskentaa on selkeytetty ja uudistettu. Nuorten SM-kilpailut eivät ole enää osa Samurai Cupia.

Kaikki judoliiton judoshiaissa ja judoliiton kilpailukalenterissa julkaistut kilpailut ovat virallisia kilpailuja (pl. junnu cup/salikisa tyyliset kilpailut), joista saa vyökokeisiin vaikuttavia pisteitä. Muut kilpailut ovat harjoittelukilpailuja, eikä niistä saa kilpailu- tai muita vyöarvon korottamiseen vaikuttavia pisteitä.

Jatkossa kalenterimaksuun sisältyy myös kilpailu- tai leirikutsun ja muiden tapahtumiin liittyvien tietojen julkaisu judoliiton nettisivuilla. Uusille judoliiton sivuille tulee myös seurojen ja alueiden tapahtumien markkinoinnin mahdollisuus, niin kuva- kuin teksti- tai tiedostomuodossa.

Tapahtuman järjestäjän velvollisuus on toimittaa liiton toimistolle (toimisto@judoliitto.fi) hyvissä ajoin virallinen kilpailu- tai tapahtumakutsu, jotta se saadaan julkaistua ajoissa ja kilpailun imoittautumislomake saadaan avattua judoshiaihin. Kaikki korjauspyynnöt pyydetään toimittamaan myös liiton toimiston osoitteeseen.

Käyttäkää siis hyväksi tapahtumienne markkinointia myös liiton eri markkinointikanavoissa.

Tapahtumarikasta syksyä