Ilmoittaudu nyt Judoliiton 2. tason koulutuksiin

Syyskauden peruskoulutus kaikkeen valmentamiseen ja ohjaamiseen on ehdottomasti 2. tason Fyysinen valmennus (50h). Lisäksi lasten valmentamiseen ja ohjaamiseen tarvitaan laadukkaat lähtökohdat. Lasten liikunnan seminaari aloittaa syyskauden opinnot. Ilmoittaudu viimeistään 6.10.2011.

Nyt on aika ilmoittautua koulutuksiin.

Kaikille erinomainen tietopaketti tarjoillaan Fyysinen valmennus (50h) koulutuksessa. Koulutuksen aikana saat perustiedot fyysisestä valmennuksesta ja hyödynnät oppeja ja käytännön tehtäviä suoraan oman ryhmäsi toimintaan tai omaan harjoitteluun. Koulutus kuuluu 2. tason valmentajakoulutukseen ja on vahva suositus ruskean vyön suorittamiseen. Jokaisen valmentajan, ohjaajan ja urheilijan on tiedettävä perusasiat harjoittelusta!

Lue lisää: Fyysinen valmennus (50h).

Lasten liikunnan seminaari tarjoaa erinomaista lisätietoa perustoimintaan sekä ideanvaihtoa ohjaamiseen. Kaikki lasten laadukas ohjaaminen luo perustan elinikäseen iloiseeen liikkumiseen ja antaa intoa myös matkalle huippu-urheilijaksi. Lasten ohjaajat ovatkin tärkeimmät seruojen työrukkaset. Tule koulutukseen toimimaan ja tietämään! Tutki laadukas ohjelma tästä.

Ennen lasten liikunnan seminaaria järjestetään lyhyt ideavaihto, palaverin paikka ja virkistyksen vaihe Muksujudo työpajan puitteissa. Katso lisää.

Ilmoittaudu nyt tämän linkin kautta! Viimeinen ilmoittautumispäivä on 6.10.2011 kaikkiin yllämainittuihin koulutuksiin!