Hatsuyuki Hamada sensei 8 dan vetää judoleirin Pohjois-Ruotsissa 4-6.2.2011

Nyt olisi mielenkiintoinen tilaisuus varsinkin Pohjois-Suomalaisille päästä Japanilais-mestarin oppiin. Pääopettajana toimii Hatsuyuki Hamada sensei 8 dan Kodokan Judo. Hän valmentaa ja toimii professorina Kanoya yliopistossa, joka on yksi Japanin parhaita judoyliopistoja. Vuoden 2008 Pekingin olympialaisissa tämän yliopiston judokat voittivat kaksi olympiakultaa. Satoshi Ishii -100kg ja Masato Uchishiba -66kg.

Hei, Minua pyydettiin kääntämään Ruotsalaisten leirikutsu. Se löytyy ohesta sekä "käännettynä" että alkuperäisenä. Nyt olisi mielenkiintoinen tilaisuus varsinkin Pohjois-Suomalaisille tavata aika kova judoherra.
- Erkki Jokikokko

**************************************
Neljättä kertaa järjestettävä ABCD Budokai Judoleiri pidetään 4.-6.2.2011 Bodenissa, Pohjois-Ruotsissa. Boden sijaitsee noin 35 km Luulajasta luoteeseen. Haaparannasta ja Torniosta matkaa tulee noin 130 km ja Rovaniemeltä sekä Oulusta noin 260 km.

Leiri järjestetään yhdessä Ruotsin Judoliiton erityisjudokomitean kanssa.

Leiri on tarkoitettu kaikille. Nuorille, vanhoille, harrastelijoille, kuntoilijoille, aloittelijoille, kilpailijoille, terveille ja liikuntarajoitteisille. Kaikille !

Paikkoja aikuisille on rajoitetusti. Vain 40 ensiksi ilmoittautunutta pääsee mukaan. Varaa paikkasi nyt !

Vähän lyhennelty leirikutsun "käännökseni" löytyy painamalla tästä >>
Alkuperäinen leirikutsu löytyy Ruotsin Judoliiton sivuilta painamalla tästä >>

Ilmoittautuminen sähköpostilla info@abcdbudokai.se Ilmoittatumisen yhteydessä ilmoitettava seuraavat tiedot: Nimi, osoite, puhelin numero, sähköpostiosoite, vyöarvo ja harjoitteluryhmä.

Välkomna önskar ABCD Budokai SVERIGE

Lisätietoja majoituksesta yms. löytyy ruotsiksi leirin facebook sivuilta painamalla tästä >>