Harjoitukset käynnistyvät uudessa Urhea-Hallissa elokuun aikana

Urhea-Halli avasi ovensa elokuun alussa, kuitenkin vielä koripalloturnauksen vuoksi poikkeusjärjestelyin. Täysipainoisesti harjoitukset käynnistyvät elokuun puolen välin jälkeen. Harjoitusvuoroja hallinnoivat Judoliitto ja Etelä-Suomen Judo Ry. Käytännön järjestelyistä tiedotetaan vielä enemmän lähiaikoina.

HARJOITUSTEN ALOITUS URHEA-HALLISSA

Harjoitukset Urhea-Hallissa käynnistyvät elokuun aikana täysipainoisesti. Halliin sisäänpääsyyn tarvitaan kulkulupa, joka ladataan Urhea-Hallin vastaanotossa urheilijan omaan HSL:n matkakorttiin. Kulkulupia varten Urhea-Hallille on toimitettu nimilista. Kun nimi löytyy listalta, kulkuluvan voi matkakorttiin ladata vastaanotossa. Mikäli ei omista HSL:n matkakorttia, sellaisen voi hankkia HSL:n valtuuttamista palvelupisteistä, kuten R-kioskista. Mobiilisovellusta ei voi hyödyntää.

ILTAHARJOITUKSET

Iltaharjoitusvuoroja maanantaista torstaihin hallinnoi Judoliiton lisäksi Etelä-Suomen Judo Ry. Järjestelmä toimii kuten aikaisemminkin ja Etelä-Suomen Judo Ry perii harjoitusmaksun (150e / vuosi) harjoituksiin osallistuvan urheilijan seuralta. Satunnaisista vierailuista iltaharjoituksiin, esimerkiksi muualta Suomesta, voi sopia erikseen Teija Melingin kanssa. Yhteystiedot löytyvät alta.

MÄKELÄNRINTEEN URHEILULINJAN OPPILAAT

Mäkelänrinteen Urheilulinjan oppilailla on oikeus Urhea-Hallin käyttöön kouluaikana. Oppilaiden tulee kuitenkin hankkia virtuaalinen akatemiakortti olosuhteiden laajempaan hyödyntämiseen harjoitussuunnitelman edellyttämällä tavalla.  Virtuaalisen akatemiakortin hinta vuodeksi on 195 euroa. Judoliitto kustantaa tästä 50% joten Judoliitto laskuttaa tästä Mäkelänrinteen Urheilulinjan oppilailta 97,5 euroa / henkilö. Mäkelänrinteen Urheilulinjan oppilaiden harjoitukset käynnistyvät uusien opiskelijoiden osalta koulun alettua ja aamuharjoittelun osalta opintosuunnitelman mukaan.

MAAJOUKKUEURHEILIJAT

Maajoukkueurheilijoilla on mahdollisuus myös hankkia virtuaalinen akatemiakortti joka sisältää myös aamuharjoittelumahdollisuuden sekä Urhea-Hallin voimaharjoittelutilojen käytön. Kortin kustannus on sama kuin Mäkelänrinteen Urheilulinjan oppilailla 195 euroa josta Judoliitto kustantaa 50%. Laskutettavaa urheilijalta syntyy siis 97,5 euroa / henkilö. Ilman kulkulupaa ei ole mahdollisuutta osallistua aamuharjoituksiin. Tiedustelut tarvittaessa Otto Favénilta. Yhteystiedot löytyvät alta.

U15-U18 ETELÄ-SUOMEN ALUEEN YHTEISHARJOITUKSET

Yhteisharjoitukset käynnistyvät 19.8. Aikaisemmin lomakkeen kautta ilmoittautuneiden nimilistat on toimitettu Urhea-Hallille ja ilmoittautuneet voivat ladata kulkuoikeutensa Urhea-Hallin vastaanotossa myöhemmin elokuussa. Toistaiseksi Urhea-Hallin koripalloturnauksen ja siitä johtuvien koronajärjestelyiden vuoksi toimitaan rajatummin. Jos et ole vielä ilmoittautunut, mutta haluaisit osallistua treeneihin, ole yhteyksissä Teija Melingiin. Yhteystiedot löytyvät alta.

LAUANTAIN TEHOSTAMISPÄIVÄT

Lauantain tehostamispäiviin kuten aiemminkin toivotaan laajaa osallistumista. Urhea-Halliin pääsy edellyttää kuitenkin kulkulupaa. Väliaikainen kulkulupa järjestyy Judoliiton kautta. Judoliitto ilmoittaa harjoituksiin saapuvat, joilla ei ole ennestään kulkulupaa, Urhea-Hallille ja harjoituksiin saapuvat saavat siten väliaikaisen kulkuluvan. Tästä järjestelystä tiedotetaan vielä erikseen.

YLEISET HARJOITUKSET ILMOITTAUTUNEILLE

Maanantai 18:00 – 19:30 (ES Judo U15 ja U18)
Tiistai 17:00-19:00 (ES Judo U18 ja vanhemmat)
Keskiviikko 17:00-19:00 (ES Judo U18 ja vanhemmat)