Hallituksen päätöksiä 5.11.2010 ja 21.11.2010

Hallitus on kokoustanut 5.11.2010 Vantaalla ja 21.11.2010 Pajulahdessa. Molemmissa kokouksissa keskusteltiin Suomessa järjestettävistä kansainvälisistä kilpailuista, kuten Finnish Open, Baltic Sea Open ja mahdollinen Suomessa järjestettävä European Cup statuksen omaava kilpailu.

Hallitus myönsi miesten ja naisten SM-kilpailujen 2011 järjestämisoikeuden Järvenpään Akagille ja Porvoon Shirokawalle. Kilpailut käydään Porvoossa. Kilpailut viedään läpi siten, että lauantaina otellaan miesten ja naisten SM. Sunnuntaina otellaan miesten ja naisten joukkue SM sekä sovelletun judon SM.

Hallitus hyväksyi toimintasuunnitelman, budjetin ja kilpailumääräykset 2011 esitettäväksi syysliittokokoukselle.

Hallitus kuuli katsauksen alueiden vuoden 2011 toiminnan suunnittelun etenemisestä. Suunnittelu etenee edellisvuotta varhaisemmassa aikataulussa.

Hallitus hyväksyi vuosi-ilmoituksen vuoden 2010 toiminnasta.

Hallitus myönsi toiminnanjohtajalle hakemuksesta opintovapaata vuoden 2011 ajaksi. Samalla sovittiin, että toiminnanjohtaja tekee Judoliitolle töitä keskimäärin yhden työpäivän kuukaudessa. Työaika käytetään ensisijaisesti Olympiakomitean valmennusjärjestelmän kehityshankkeeseen. Toiminnanjohtajan työt hoidetaan sisäisin järjestelyin ja tilapäistyövoimaa palkkaamalla. Järjestelyistä informoidaan, kun ne on saatu sovittua.

Hallitus myönsi kolme ansiomerkkiä hakemusten perusteella.