Hallituksen päätöksiä 4.3. 2012

Yhteenveto hallituksen kokouksesta, joka pidettiin 4.3. Helsingissä

Tilinpäätös ja tilintarkastus vuodelta 2011 ovat valmistuneet.

Tilinpäätöksen tulos jää 7 508 euroa miinukselle, minkä jälkeen taseen oma pääoma on plus 102 143 euroa. Hallitus merkitsi tiedoksi tilanteen. Hallitus allekirjoittaa tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen 10.3. kokouksessaan Mikkelissä, minkä jälkeen ne tuodaan hyväksyttäviksi kevätliittokokoukseen 30.3. Lappeenrannassa.

Patentti- ja rekisterihallituksen vaatimat pienet sääntömuutokset hyväksyttiin esiteltäviksi kevätliittokokoukselle.

Isompaa sääntömuutosta aletaan valmistella Esa Niemen johdolla. Tavoitteena on saada syyskokoukselle esitys muutoksista. Erillinen tiedote sääntömuutosten valmistelusta  julkaistaan yhtä aikaa tämän kokoustiedotteen kanssa.

Kokeillaan edustusjoukkueiden ja -urheilijoiden managerointia.

Pentti Vauhkoselle annettiin valtuudet myydä vuoden 2012 aikana Judolehteen mainoksia, joista saatavat tuotot menevät kokonaisuudessaan edustusurheilijoiden tukemiseen. Jatkosta päätetään kokeiluvuoden jälkeen. Seuroilla on edelleen mahdollisuus myydä Judolehteen ilmoituksia, joiden hinnasta ilmoituksen myynyt seura saa itselleen puolet.

Tampereella järjestetään EJU:n Euroopan Cup 22.-23. syyskuuta.

Marko Malinen esitteli kisaorganisaation.

Strategiatyön tiedottamista valmisteltiin.

Annikka Mutanen esitteli esityspohjan, jonka avulla strategiatyötä voidaan esitellä ja jalkauttaa seuroissa.

Markus Pekkolan koulutusasiaa tiedoksi.

Nuorten valmentaja Markus Pekkola on hyväksytty EJU:n 4.-5. tason judovalmentajakoulutukseen Cambridgeen. Koulutus tapahtuu verkko-opiskeluna ja parin viikon lähijaksoilla. Pekkola voi tehdä opintoja työajalla.