Hallituksen päätöksiä 1.4.2011

Yhteenveto Porvoossa 1.4.2011 pidetystä hallituksen kokouksesta.

Toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2010

Käytiin läpi kevätliittokokoukselle esitettävät Toimintakertomus ja tilinpäätös.

Talousraporttien tilanne alkuvuoden 2011 osalta

Todettiin SLU:n taloushallinnon tilanne sekä talousraporttien saamiseen liittyvä huono tilanne.  Päätettiin esittää SLU:n hallitukselle, että Judoliiton taloushallinnon palveluista ei makseta tammi- helmikuun ajalta, koska emme ole saaneet sovittuja taloushallinnon palveluja.

Judoliiton henkilöstön TES

Todettiin SLU:n ja Judoliiton henkilöstön TES-tilanne ja siihen liittyvä tulossa oleva uusi palkkausjärjestelmä.

Päätettiin, että Juhani Tanayama vastaa Judoliitossa uuteen palkkausjärjestelmään liittyvien asioiden eteenpäin viemisestä.

Judoliiton kustannustehokkuusohjelma, talousasiat ja varainhankinnat

Todettiin viimevuoden tilinpäätöksen tulos ja tämän hetken tilanne. Päätettiin, että  talouden tilanteen osalta katsotaan uusi päivämäärä, jolloin kaikki varapuheenjohtajat ovat paikalla. Hallintovaliokunta (= Mäki, Niemi, Tanayama, Kokkonen) käy asian läpi ja esittelee sen muille hallituksen jäsenille sähköpostitse.

Päävalmentaja-asiat 2012 olympialaisten jälkeen

Keskustelua tilanteesta vuoden 2012 jälkeen. Päätettiin, että valmennusvaliokunta käy asiaa läpi ja alkaa valmistelemaan asiasta esitystä.

Ansiomerkkien myöntäminen

Hyväksyttiin ansiomerkkiesitykset.

SLU -talon työsuojelun toimintaohjelma

Merkittiin tiedoksi toiminnanjohtajan ts. tiedottama ohjelma.

Dan -kollegion ja Judoliiton yhteistyö

Todettiin, että Dan-kollegiossa ollaan parhaillaan tekemässä vyöarvojen suoritukseen liittyvää muutosta. Henry Lipponen ja Marita Kokkonen ovat esittäneet oman näkemyksen koulutusten huomioimisesta vyöarvoissa. Päätettiin, että Tapio Mäki ottaa keskustelun Dan-kollegoin hallituksen puheenjohtajan kanssa yhteistyön jatkumiseksi.

Hallituksen kesäkokous

Päätettiin, että hallituksen kesäkokous pidetään Lahden Urheilukoululla pe 10.6. klo 16.00 – la 12.6.2011. Henry Lipponen varaa tilat ja suunnittelee ohjelman. Tilaisuuteen kutsutaan Lauri Malinen sekä Jukka Parvinen.

Judoliiton hallituksen vuosikellon päivitys - kevätliittokokous ja kesän kokouksen ajankohta ja paikka.

Kevätliittokokous on 7.5.2011 Tampereella klo 13. Juhani Tanayama esittää tilinpäätöksen. Hallituksen kokous alkaa klo 10.00.

Nuorten SM-kilpailut 2012 on myönnetty Mikkelin Judon hallituksen kokouksessa 2/2010. Päivämäärä on vahvistettu 10. – 11.3.2012.

Lahden Judoseuralta ja Orimattilan Judoseuralta on tullut hakemus U17 ja U 20 SM- kisojen järjestämiseksi vuonna 2013

Päätettiin, että vuoden 2013 Nuorten SM-kilpailujen järjestäminen myönnetään Lahden Judoseuralle ja Orimattilan Judoseuralle.

Seurojen anomat toiminnalliset tuet sekä päätoimisen haku

Todettiin, että SLU:n, Nuoren Suomen ja Kunto ry:n koordinoimat seuroille suunnattu päätoimisten palkkatuki sekä seurojen toiminnallisten tuekin haku päättyi. Judoseuroista päätoimisuutta haki 1, Aikuisten liikuntaan 4 ja nuorten liikuntaan 13: yhteensä 18 tukihakemusta.

Toiminnanjohtaja, ts. on käynyt koulutus- ja nuorisopäällikön ominaisuudessa kaikki hakemukset läpi ja tehnyt arvioinnit. Arvioinnit on pääsääntöisesti tehty periaatteella, että tukea esitetään seuroilla, jotka ovat hoitaneet kaikki velvoitteensa Judoliittoon asiallisesti; mm. hoitanut kaikki jäsenmaksunsa kaikista jäsenistä. Lopulliset päätökset tukien myöntämisestä tekevät SLU, Nuori Suomi ja Kunto.

Seuraava hallituksen kokous on 7.5.2011 Tampereella.