Hallituksen kokoustiedote

Kokouksessaan 21.2. hallitus hyväksyi vuoden 2015 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen, jotka esitellään jäsenille kevätliittokokouksessa Vantaalla 16. huhtikuuta. Dokumentit julkaistaan nettisivuilla kevätliittokokouksen kutsun yhteydessä, kun ne on saatu viimeisteltyä.

Vt. toiminnanjohtaja Miikka Neuvonen esitteli EM-kisojen järjestelyjä. Tavoitteena on 425 osanottajaa ja 500 katsojaa päivässä. Niillä päästäisiin Judoliittona 15 000 euron tulokseen. Myös yhteistyökumppaneita ja mainostajia on löytynyt, ja lisää haetaan. Judokat voivat ryhtyä toimeen ja hankkia mainostajia provisiopalkkiolla.

Hallitus keskusteli nuorten SM-kisoista saaduista kokemuksista osana monilajista SM-viikkoa. Osallistumista ensi vuoden SM-viikkoon harkitaan erikseen, kun päätös tulee ajankohtaiseksi. Päätökseen vaikuttaa, onko SM-viikon järjestäjillä valmius korjata nyt havaittuja ongelmakohtia.

Nuorten olympiavalmentajien sopimukset umpeutuvat vuoden 2016 lopussa, ja olympiakomitea aloittaa kevään aikana lajiliittojen kanssa neuvottelut rahoituksen jatkosta. Judoliitto valmistautuu neuvotteluihin ja laatii hakemuksen Annikka Mutasen johdolla.

Neuvottelut tulevan vuoden vakuutusehdoista OP-Pohjolan kanssa käydään kevään aikana Miikka Neuvonen ja Pekka Lehdeksen johdolla. Tulevina vuosina tavoitteena on päästä neuvottelemaan useamman kamppailulajiliiton yhteisestä sopimuksesta