Hallituksen kokoustiedote 7/2017

Judoliiton hallitus kokoontui Pasilassa 20.8.2017.

Kokouksessa käsiteltiin rutiiniluontoisten asioiden (esim. tilanne- ja talouskatsaus) lisäksi Judoliiton kantaa Helsingin Mäkelänrinteen suunnitteilla olevan lisärakennukseen. Keskustelussa oltiin yksimielisiä siitä, että pääkaupunkiseudun kilpailijoiden yhteisharjoitusten kehittämisen näkökulmasta lisärakennuksen suunnitelmissa oleva suuri judosali voisi olla yksi mahdollinen vaihtoehto. Judoliiton lopullinen kanta vaatii kuitenkin lisätietoa ja selvitystyötä, jotta perusteet päätöksenteolle löytyvät.

Lisäksi kokouksessa käytiin lähetekeskustelu toimintavuoden 2018 toimintasuunnitelman ja budjetin laatimiselle. Niin ikään keskusteltiin vuoden 2018 kilpailumääräysten päivittämisestä: erityisesti joukkuekilpailujen yleiset säännöt ja nuorten joukkue SM-kilpailujen tuominen mukaan valikoimaan aiheuttanevat muutoksia ensi vuoden kilpailumääräyksiin. Judoliiton hallitus hyväksyi ”uusvanhan seuran”,  Joroisten Toodokanin, Suomen Judoliiton jäseneksi.