Hallituksen kokoustiedot 6/2018

Judoliiton hallitus kokoontui maailman judopäivänä 28.10. Sporttitalolla Helsingissä. Kokouksen tärkeimpänä asiana oli vuoden 2019 toimintasuunnitelma- ja talousarvioesitys.

Hallitus hyväksyi toimintasuunnitelma- ja talousarvioesityksen annettavaksi syyskokouksen hyväksyttäväksi. Toimintasuunnitelma- ja talousarvioesitys julkaistaan erikseen syyskokousmateriaalien kanssa, joten niitä ei tässä kokoustiedotteessa käydä tarkemmin läpi. Syyskokousmateriaalit julkaistaan 5.10. alkavalla viikolla.

Hallitus käsitteli liiton strategiaan tehtäviä täydennyksiä, joista tärkeimpinä käyttöön otettavat toiminnan mittarit ja siirtyminen toiminnan kehittämisessä projektirakenteeseen. Strategian täydennyksestä tarkempi esittely myöhemmin julkaistavissa syyskokousmateriaaleissa.

Hallitus kuuli valmennusvaliokunnan selostuksen Päijät-Hämeen urheiluakatemian judovalmentajan palkkauskuviosta. Neuvottelut eri osapuolten kanssa on saatu lähes valmiiksi ja valmentajan paikka laitetaan avoimeen hakuun. Hallitus sai valmennusvaliokunnan selostuksen valmennuksen henkilöstön läpikäydyistä tehtäväkuvauksista. Lisäksi hallitukselle esiteltiin Judoliiton esitys Olympiakomitean tukipäätösprosessiin liittyvässä lajiriihessä.

Hallitus käsitteli liittokokousten henkilövalintojen vaalitapaa. Hallitus päätti tehdä esityksen vaalitavasta syyskokoukselle päätettäväksi ennen mahdollisia henkilövaaleja.

Lisäksi hallitus kuuli talouskatsauksen tammi-syyskuun taloustilanteesta. Katsauksen perusteella taloustilanne on hyvä. Hallitus myönsi myös ansiomerkkejä.

Hallitus kokoustaa seuraavan kerran syysliittokokouksen yhteydessä 24.11. Helsingissä.