Get- together treenit-Euroopan parhaaksi valittu valmentaja tulee Suomeen!

Judon Tuki on kutsunut viikonlopun Get- together harjoituksiin 19-21.2.2010 Ranskan entisen naisten maajoukkuevalmentajan Christophe Brunet´ín.

Tervehdys Judoväki!

Hän on aikanaan menestynyt Ranskan maajoukkueessa kansainvälisenä kilpailijana 90-luvulla sekä henkilökohtaisissa että joukkuesarjoissa, voittanut mm. Ranskan mestaruuden kaksi kertaa, saanut kolmannen sijan maailman kovimmiksi luokitelluissa Pariisin ja Kanon cupeissa sekä osallistunut maansa kahteen EM-joukkuekultaan.

Kilpauran jälkeen hän on toiminut aktiivisesti leireillä opettajana sekä vetänyt harjoituksia Ranskan kuuluisimmissa seuroissa.

Vuosina 2006-2008 vastasi naisten maajoukkueesta ja tuolloin Ranskan naisten maajoukkueen mitalisaalis EM-MM tasolla ja Olympialaisissa oli runsaat 120 kpl. Hänet valittiin näillä näytöillä kahtena vuonna Euroopan parhaaksi judovalmentajaksi. Viime vuodesta lähtien hän on vastannut Ranskan Judoliitossa teknisestä koulutuksesta valtakunnan tasolla.

Suomeen tulossa siis kovan luokan tekijä, josta erityisesti valmentajat ja ohjaajat voivat saada irti paljon, mutta tarkoitus on, että halukkaat kuntojudokat pääsevät myös mukaan. Pidämme näillä näkymin pääkaupunkiseudulla 4 harjoitusta alkaen perjantaina 19.2 ja leiri päättyy päivätreeniin sunnuntaina 21.2. Aiheet vielä täsmentyvät , mutta pyyntönä on esitellä erilaisia Ranskan mallin mukaisia aikuisten kuntotreenejä.

Harjoituspaikoiksi ovat varmistuneet seuraavat salit:

Finndai perjantaina 19.2 kello 17.30-19.00 ja lauantaina 20.2 kello.12.30-14.00. Aikidoleirin vuoksi tulkaa ajoissa, sillä pukuhuoneissa voi olla ahdasta.

Osoite: Siltavuorenpenger 20 sisäpiha. Työmaan vuoksi käynti voi olla yliopistorakennusten välistä eri puolelta kuin karttalinkissä:

20.2 Chikara kello 16.00-18.00
Osoite: Sturenkatu 20, käynti Virtainkadun sisäpihalta:

21.2 Järvenpään Akagi kello 12-14.00
Osoite: Lukiokatu3, Liikuntakeskus Piironen

Leirimaksu 4 harjoitusta 30 €, yksi harjoitus 10 € ja ne maksetaan paikanpäällä ennen harjoituksen alkamista, joten tule hyvissä ajoin. Tavoitteena on, että osallistumismaksut peittävät vetäjän kustannukset.
Paikat täytetään osallistujajärjestyksessä. Sitovat ilmoittautumiset, (mainitse myös harjoitus, mihin osallistut):
heikki.lahteenkorva@borentum.fi

Ohjelma tarkentuu vielä ajoiltaan ja tekniikoiltaan, mutta tarkoitus on että jokainen harjoitus on erilainen. Jonkin verran on luvassa kilpailusääntöjen vaikutusta tekniikkaharjoitteluun, mutta pääpaino on kuntojudotekniikoissa, matossa lauantaina Chikarassa ja pystyssä Järvenpäässä sunnuntaina.

Tervetuloa

Judon Tuki ry
Heikki Lähteenkorva

-opi muilta niin voit opettaa muille ja nauttia itse-