Get together-leiri: Moninkertainen olympiamitalisti Angelo Parisi tulossa Suomeen 21.10-22.10.2011

Angelo Parisi on vahvistanut tulonsa Helsinkiin 21.10-22.10.2011 Judon Tuen kutsusta!  Varatkaa ajoissa osallistumisenne (koko leirin varanneet etusijalla) tämän monikertaisen olympiamitalistin leiriin, sillä paikkoja on rajoitetusti ja ne otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Harjoitus koostuu tekniikoiden opettamisesta pystyssä ja matossa.

Kenelle: Judoseuroihin kuuluville judokoille. Ylempivöisille junnuille (väh. vihreä valmentajansa kanssa) kuntoilijat, opettajat ja kilpailijat.

Vakuutukset: Judoliiton id-kortin kautta tai muu oma vakuutus, jonka jokainen hoitaa itse.

Sitovat ilmoittautumiset: heikki.lahteenkorva@borentum.fi
Peruutukset kolme päivää ennen  leirin alkamista ilman veloitusta

Paikka: Budosportin sali  (noin 440 m2) Mekaanikonkatu 3.B 3 kerros Helsingin Herttoniemessä.
Iltatreeni pystyjudoa pe 21.10  kello 19.15- 20.45 la 22.10 aamutreeri mattojudoa 9.00-10-30 ja iltapäivätreeni pystyjudoa13.00-14.30.

Hinta: Koko leirin hinta 35 €.   Saaja Judon Tuki ry, (myyntili), pankki
Nordea 157230-412445, käytä viitettä 13

Salille voi tulla puoli tuntia aikaisemmin ja lämmitellä. Harjoitus alkaa ilmoitettuna aikana ja toivomme, että  kumarruksesta ei myöhästytä. Ota mukaan maksukuitti. Maksaa voi myös paikan päällä. Paikalla saattaa olla lehdistön tai uutisten tiedottajia. Videointi ja ja salamakuvaus kielletty, koska Judon Tuki kuvaa tilaisuudet. Yhteiskuvasta voidaan ottaa kuvia treenien jälkeen.

Ruokailu: jos haluat syödä läheisessä lounasravintolassa (kiinalainen suosittu paikka) ilmoita etukäteen halukkuutesi.

Majoitus: Jokainen hoitaa majoituksen itse.