Etelä-Suomen alueen Tehotiimiläisiä Pieksämäen kesäleirillä!

Esa Korkia-aho kävi katsastamassa pitkästä aikaa järjestetyn judoleirin Pieksämäellä.

Pieksämäen Pikadon järjesti vuosien tauon jälkeen perinteisen judo campin ja millä tavalla! Leirin toteutus ja puitteet olivat vuosien tauon jälkeen kohdallaan. Matalalla profiililla ja varovasti olivat lähteneet liikkeelle, mutta lopputulos oli upea.

Etelä-Suomea edustivat allekirjoittanut yhtenä leirin vetäjänä ja Tehotiimiä Meido-Kanin junnut, Nonett, Maiken, Eetu ja Ryan. Mukana oli myös vanha konkari ja taidokas judoka Meido-kanin Sandy Nyman. Leirin päävetäjänä toimi aina yhtä sympaattinen Ari Hänninen.

Tekniikkaa, randoria ja muuta kivaa leiri varmasti tarjosi ja jatkoa on luvassa. Ensi vuonna Tehotiimi voisi mielestäni ottaa leirin ohjelmaansa. Puitteet olivat todella hyvät. Kuumaa säätä kyllä riitti, mutta upea hiekkaranta ja järvi tarjosivat leiriläisille viilennystä. Oli mahtavaa olla mukana ja ensi vuonna mennään joukolla, Tehotiimi sekä muutkin. Uusvanha leiri on taas voimissaan.

Kiitos Pikadonin loistavalle organisaatiolle Ari Otollinen, Lauri Ala, Pena Vauhkonen ja muut. Tämä antoi haastetta toiselle uudelle yrittäjälle Helsinki Judo Campin suhteen.
Meido-Kan ja koko Etelä-Suomi toivottaa kaikki tervetulleeksi myös Helsinkiin. Yhteistyöllä rakennamme meidän upeille junioreillemme parempaa tulevaisuutta.

Esa Korkia-aho
Tehotiimikoordinaattori
valmentaja

Ps. Kuvia leiriltä voi käydä katsomassa ensi alkuun täältä.