Etelä-Suomen alueellisen yhdistyksen perustamiskokous Vantaalla

Etelä-Suomen alueellisen yhdistyksen perustamiskokous

Judoliiton päätöksellä alueiden tilit lakkautetaan vuoden 2013 loppuun mennessä ja aluetoimintaa organisoidaan näin ollen uudella tavalla. Etelä-Suomen alueen alueparlamentti kokoontui 28.9.2013 ja teki päätöksen toiminnan jatkamisesta yhdistyksenä, jonka jäseniksi halukkaat seurat voivat liittyä.

Sivun alalaidassa liitetiedostoina kutsu ja esityslista uuden yhdistyksen perustamiskokoukseen, johon toivomme mahdollisimman monen seuran edustajan osallistuvan ja samalla liittävän oman seuransa yhdistyksen jäseneksi, jotta saamme sujuvasti jatkettua Etelä-Suomen alueen vireää toimintaa. Perustamiskokous tullaan järjestämään Hontai Shiain yhteydessä 3.11., jotta mahdollisimman monen eri seuran edustaja pääsisi kokoukseen osallistumaan.  Liitteenä on myös ehdotus yhdistyksen säännöiksi, joihin toivomme osallistujien tutustuvan jo etukäteen.

Perustamiskokouksen yhteydessä pidetään yhdistyksen ensimmäinen vuosikokous, jossa tullaan valitsemaan yhdistykselle hallitus (puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet) sekä yhdistyksen toiminnantarkastajat/tilintarkastajat. Mikäli olet kiinnostunut kyseisistä tehtävistä, olethan yhteydessä 27.10. mennessä Maarit Kallioon (maarit.k.kallio(at)gmail.com).

Sääntöehdotusliite on vaihdettu, koska nettikutsuun oli livahtanut vahingossa keskeneräinen työpaperi. Seuroihin kaksi viikkoa sitten sähköpostitse lähetetyssä kutsussa oli mukana oikea versio.

Tulevan yhdistyksen puolesta käytännön järjestelyistä vastaavina,

Maarit Kallio ja Jan Eklund

Uutiskategoriat