Etelä-Suomeen perustettiin alueyhdistys

Neljätoista seuraa perusti sunnuntaina Etelä-Suomen alueen yhteistoimintaa pyörittämään yhdistyksen, joka sai nimekseen Etelä-Suomen judo. Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Teija Meling Meidokanista.

Hallitukseen äänestettiin neljä jäsentä seitsemästä ehdokkaasta. Valituiksi tulivat Katri Maijala Hontaista, Taavi Forssell Ping-Viineistä, Maarit Kallio FinnDaista ja Jarmo Hukkanen Chikarasta.

Vantaalla pidetty kokous hyväksyi yhdistykselle säännöt ja toimintasuunnitelman, jossa varauduttiin jatkamaan esimerkiksi koulutuksia, junnucuppeja ja nuorten Tehotiimi-toimintaa. Kokouksen lopuksi seurat varasivat jo järjestettäväkseen ensi vuoden junnucupit. Ensimmäisen vuoden jäsenmaksuksi määrättiin nolla euroa.

Yhdistyksen jäseniksi ovat tervetulleita kaikki eteläisen Suomen judoseurat. Tiedustelut ja vapaamuotoiset jäsenhakemukset voi lähettää tuoreelle hallitukselle osoitteeseen Teija.Meling@gmail.com.

Alla liitetiedostona yhdistyksen perustamisasiakirja ja toimintasuunnitelma vuodelle 2014.

Uutiskategoriat

Ladattavat tiedostot: