Ehdollepanotoimikunnan esitys hallituksen jäseniksi

Ehdollepanotoimikunta esittää seuraavia henkilöitä valittavaksi Judoliiton hallitukseen syyskokouksessa kaudelle 2011-2013.

Heikki Hiilamo

Helsingin Chikarassa toimiva Heikki on ammatiltaan Kansaneläkelaitoksen tutkimusprofessori.

Tutkijana, mediayrittäjänä ja toimittajana työskennelleellä Heikillä on vahva koulutustausta: KTM -88, VTT -01, FT -07. Lisäksi hän on sosiaali- ja terveyspolitiikan sekä hyvinvointitutkimuksen dosentti.

80 –luvulla nuorten SM- ja PM –kisoissa menestynyt Heikki suoritti 1 dan –arvon 1984. Tällä hetkellä hän on juniorivetäjä Chikarassa.

Heikki tuo Judoliiton hallitukseen laajaa yhteiskunnallista näkemystä ja sitä kautta panosta toiminnan monipuoliseen kehittämiseen. Judoliitto hyötyy myös Heikin talous- ja mediaosaamisesta.

Ismo Seppänen

Ismo Seppänen on Savonlinnan Shikatan pitkäaikainen vaikuttaja, joka toimii myös valmentajana ja tuomarina. Ismo tuo hallitukseen seura-, tuomari- ja aluetoiminnan kokemusta. Ismo Seppänen on pitkäaikainen Judoliiton hallituksen jäsen.

Jari Kuokka

Jari Kuokan oma esittelyteksti:

"Olen 41 -vuotias mustan vyön (1. dan) judoka Lapinlahdelta, harrastuskokemusta taakseni on kertynyt 25-vuotta. Olen asunut toistakymmentä vuotta Etelä-Suomessa, josta muutin takaisin kotipaikkakunnalleni neljä vuotta sitten. Toimin tällä hetkellä Lapinlahden Shiranamin puheenjohtajana, seuragraduoijana ja valmentajana oman treenaamisen lisäksi. Olen toiminut Judoliiton Itä-Suomen aluepäällikkönä jo muutaman vuoden ja sitä ennen olin aluesihteeri. Olen järjestänyt kilpailuita ja leirejä niin Etelä- kuin Itä-Suomessakin, suurimpana tapahtumana toimin leiripäällikkönä Lapinlahti Judocamp -kesäleirille. Kilpailen vielä satunnaisesti ikämiessarjoissa, huomioni on nyttemin kuitenkin kiinnittynyt enemmän valmentamiseen ja ohjaamiseen.

Toimin suuressa tietojärjestelmiä toimittavassa amerikkalaisyhtiössä suunnitellen suurten yritysten ja julkishallinnon tietojärjestelmiä. ICT arkkitehtinä työnkuvaani kuuluu ymmärtää asiakasyritysten liiketoiminta ja sen haasteet. Normaaleihin työtehtäviini kuuluu löytää liiketoiminnan kipukohdat ja etsiä niihin ratkaisu - uskon että tämä kokemus auttaa myös mahdollisessa työskentelyssäni Judoliiton hallituksessa. Judoliiton hallitukseen tuon ajatuksia pienen seuran haasteista ja osaamista aluetoiminnasta.

Harrastan judon lisäksi golfia, sulkapalloa, biljardia ja ju-jutsua."

Judoliiton syyskokous pidetään Pajulahden Urheiluopistolla Nastolassa 21.11.2010.