Avoimia työpaikkoja Judoliitossa

Suomen Judoliitto etsii joukkoonsa koulutus- ja nuorisopäällikköä sekä valmennuspäällikköä. Molemmat tehtävät täytetään 1.1.2018 alkaen.

Valmennuspäällikkö

Valmennuspäällikkö johtaa ja kehittää suomalaista judovalmennusta. Hän toimii liittovalmentajien esimiehenä ja vastaa valmennuksen budjetista sekä yhteydenpidosta olympiakomiteaan, SUEK:een, valmennuskeskuksiin ja urheiluakatemioihin. Valmennuspäällikkö osallistuu myös käytännön valmennukseen maajoukkuetasolla sekä valmennustiedon levittämiseen yhdessä koulutus- ja nuorisopäällikön kanssa.

Pätevyysvaatimuksena on valmentajan ammattitutkinto tai muutoin hankitut vastaavat tiedot ja taidot sekä ajantasainen näkemys huippu-urheilusta. Tehtävässä tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja. Toimipaikka on Helsingissä, mutta työ edellyttää myös matkustamista ja ajoittain työskentelyä viikonloppuisin.

Tiedusteluihin valmennuspäällikön tehtävästä vastaa valmennusvaliokunnan puheenjohtaja Annikka Mutanen, p. 050-3396571

Koulutus- ja nuorisopäällikkö
Koulutus- ja nuorisopäällikkö vastaa Suomen Judoliiton koulutustoiminnan suunnittelusta ja organisoinnista. Koulutuspäällikkö toteuttaa itse osan koulutuksista ja apunaan hänellä on Judoliiton vapaaehtoisten kouluttajien verkosto. Koulutus- ja nuorisopäällikkö kehittää Judoliiton nuorisotoimintaa. Hän vastaa seuratoiminnan tuesta ja seurojen toiminnan eteenpäin viemisestä. Koulutus- ja nuorisopäällikön tärkeänä tehtävänä on verkostoitua ja tehdä yhteistoimintaa muiden lajiliittojen, erityisesti kamppailuyhteisön kanssa.

Pätevyysvaatimuksena on vähintään AMK-tutkinto liikunnan, nuorisotyön tai koulutuksen alalta. Tuntemus kamppailulajeista katsotaan eduksi. Tehtävässä tarvitaan hyviä koulutus- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä joustavaan ja monimuotoiseen viestintään. Toimipaikka on Helsingissä, mutta työ edellyttää osallistumista seurojen ja liiton tapahtumiin ympäri Suomen sekä työskentelyä viikonloppuisin.

Lisätietoja koulutus- ja nuorisopäällikön tehtävästä antaa koulutusvaliokunnan puheenjohtaja Henry Lipponen, p. 040-5440992

Suomen Judoliitto
Suomen Judoliitto on suomalaisten judoseurojen yhteistyö-, palvelu- ja edunvalvontajärjestö. Liitto tukee jäsenseurojen sekä niissä toimivien ihmisten monipuolista toimintaa judon parissa ja edistää suomalaista judon kilpa- ja huippu-urheilua.

Judoliitto on myös yksi urheilujärjestöjen kärkietenijä yhdenvertaisuuden ja eritysryhmien liikunnan toteuttamisessa.

Judoliitossa on 120 jäsenseuraa, joissa rekisteröityneitä judon harrastajia on noin  8 000.  Vuosibudjetti on 1,2 miljoonaa euroa. Liiton palveluksessa työskentelee kuusi päätoimista henkilöä, ja järjestämme vuosittain yli sata valmennus- ja koulutustapahtumaa.

Hakeminen:
Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen perjantaihin 13.10.2017 mennessä sähköpostin liitetiedostona Judoliiton toiminnanjohtajalle Tea Laakkoselle osoitteeseen tea.laakkonen@judoliitto.fi. Kirjoita sähköpostin otsikkokenttään viitteeksi hakemasi työtehtävä. Liitä hakemukseen ansioluettelo, josta ilmenevät aiemmat työsuhteesi, koulutuksesi ja toimintasi urheilun parissa.