Alustava tapahtumakalenteri vuodelle 2012 julkaistu

Vuoden 2012 alustava tapahtumakalenteri on julkaistu. Kotimaisia tapahtumajärjestäjiä pyydetään ystävällisesti tarkastamaan oman tapahtumansa tiedot kalenterista ja tekemään tarpeelliset oikaisupyynnöt Judoliittoon. Kotimaisia tapahtumajärjestäjiä pyydetään toimittamaan tapahtumien kutsut hyvissä ajoin Judoliittoon.

Tapahtumakalenteriin pääset tästä linkistä.

Huomio! Koulutustapahtumat julkaistaan erillisessä koulutuskalenterissa.

Kysymysmerkki ?
tapahtuman päivän tai paikan kohdalla tarkoittaa sitä, että tapahtumasta ei ole vielä saatu vahvistusta Judoliittoon.

Huomio -sarakkeessa kerrotaan, mihin kalenterimerkintä perustuu. "Oletus" tarkoittaa epävirallisesti saatua ennakkotietoa.

Alueleirien osalta kalenteriin on merkitty kevät kaudelle kolme ja syyskaudelle kolme suositusviikonloppua sillä ajatuksella, että alueet valitsisivat niistä 1-3 per kausi omiksi alueleiriviikonlopuikseen.

Jos huomaat tässä tapahtumakalenterissa virheellisiä tietoja, ole ystävällinen ja ilmoita siitä osoitteeseen: toimisto@judoliitto.fi.