Alle 18-vuotiaiden maajoukkue rakennetaan kevään aikana

Judoliiton nettisivuilla näkyy nyt 1-maajoukkue, joka on antanut vakuuttavat kilpailunäytöt sekä 2-maajoukkue ja valmennusryhmä. Keväällä kaikki ryhmät kiertävät samat leirit – valmennusryhmälle ei keväällä siis ole erillistä leiriohjelmaa vaan kaikki osallistuvat samoille maajoukkueleireille. Ryhmien muodostaminen on yhä käynnissä.

Halukkaita osallistua alle 18-vuotiaiden maajoukkueleiritykseen on jälleen valtava määrä – mikä on hienoa tulevaisuuden kannalta. Asenne on myös erittäin hyvällä tasolla, mikä nähtiin joululeirillä ja tammikuun Samurai-Cup:in ja leirin yhteydessä.

Ikäluokkaan siirtyvistä monet kilpailuissa jo nyt erittäin hyvin menestyneet ja tunnollisesti harjoittelevat ovat valmennusryhmässä. Kevään aikana useat heistä tulevat osoittamaan että kuuluvat 2-maajoukkueeseen. Muutoksia tapahtuu seuraavaksi SM-kilpailujen jälkeen.

Kevään aikana 2-maajoukkueen kokoonpano tulee muodostumaan niistä jotka paikkansa ansaitsevat. Liikettä ryhmien välillä voi tapahtua molempiin suuntiin, joten muistakaa harjoitella. 1-Maajoukkue, 2-Maajoukkue ja valmennusryhmä kokoontuvat harjoittelemaan yhdessä seuraavan kerran pääsiäisleirillä Varalassa. Myös henkilökohtaiset valmentajat ovat tervetulleita mukaan, käydään siellä myös tulevia suunnitelmia läpi ja päivitetään yhteisiä näkemyksiä ajan tasalle!