Alle 18-vuotiaiden Joululeirille ilmoittautuminen: infoa uusille ja ryhmään jo kuuluville

Perinteinen maajoukkueiden joululeiri on kaikkien ikäluokkien yhteisleiri. Samalla uusille U18 ikäluokkaan siirtyville ensimmäinen maajoukkueleiri. Kaikki U18 joululeirille saapuvat täyttävät sähköisesti hakemuksen maajoukkueleiritykseen.

Alle 18-vuotiaiden ikäluokkaan siirtyvistä ne, jotka ovat sijoittuneet Samurai-Cup -kilpailusarjan U15 -ikäluokan lopputuloksissa kolmen parhaan joukkoon voivat ilmoittautua joululeirille. Samurai-Cupin lopputulokset löytyvät Judoliiton etusivulta uutisista.

Joululeirille voivat ilmoittautua myös ne jotka ovat sinne erikseen kutsuttu tai joiden osallistumisesta on vuoden aikana sovittu. Mikäli kuuluu jo alle 18-vuotiaiden ikäluokkaan ja haluaa mukaan maajoukkueleiritykseen, tästä voi kysyä suoraan sähköpostitse alle 18-vuotiaiden vastuuvalmentaja Otto Favénilta.

Kaikki leirille saapuvat täyttävät hakemuksen edustusvalmennukseen. Hakemuksessa mm. kerätään tärkeitä taustatietoja ja päivitetään yhteystietoja. Tarkempaa tietoa leiristä, sen ohjelmasta ja hakemuksesta löydät kalenterista joulun yhteisleirin kohdalta tai suoraan tästä linkistä.

Kaikkien leirille saapuvien tulee myös perehtyä leirin käyttäytymissääntöihin. Käyttäytymissäännöt löytyvät tästä. Säännöistä on syytä huomioida, että leirille ei saavuta loukkaantuneena tai puolikuntoisena. Leirille saapuminen edellyttää myös osallistumista kaikkiin ohjelman mukaisiin tapahtumiin. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään myös sähköpostitse infopaketti leiristä.

Leiri alkaa yhteisharjoituksella perjantaina 27.12. klo 14. Leirin päättävä harjoitus on maanantaina 30.12. klo 10-12. Lisäksi leirillä julkaistaan ensi vuoden edustusjoukkueet, käydään läpi ikäluokkakohtaiset tapahtumakalenterit ja tavoitteet vuodelle 2020 sekä keskustellaan, millaisena halutaan suomalaisen judon ilmeen ja arvojen olevan jatkossa.