Tuomarikoordinaattoreita vuodelle 2018 haetaan

Kilpailumääräysten mukaisesti tuomarit kilpailuihin hankkii kilpailun järjestäjä. Kilpailun järjestäjän toimintaa tuomarien hankkimisessa valvoo ja ohjaa tuomarikoordinaattori.

Tuomarikomissio  avaa haun tuomarikoordinaattoreiksi vuodelle 2018. Ilmoitathan kiinnostuksesta toimia tuomarikoordinaattorina lähettämällä tuomarikomissiolle vapaamuotoisen hakemuksen 10.12.2017 mennessä osoitteeseen tuomarikomissio@judoliitto.fi.

Tuomarikoordinaattoreilta vaaditaan aktiivisuutta tuomaritoiminnassa ja sitä kautta saavutettua tuomarien tuntemusta. Lisäksi tuomarikoordinaattorin on osattava käyttää tuomarirekisteriä. Tuomarikoordinaattoreiden valinnassa painotetaan alueellista kattavuutta sekä henkilöiden innokkuutta ja osaamista tehtävään.

Tuomarikoordinaattorin vastuulla on nimetä kilpailun vastaava tuomari ja jakaa tuomariryhmät. Tuomarikoordinaattori huolehtii kilpailumerkintöjen tekemisestä tuomarirekisteriin. Tarvittaessa tuomarikoordinaattori voi auttaa kilpailun järjestäjää tuomareiden hankinnassa.