Syksyn kisoihin tuomareiden matkatukea haettavissa

Aktiivisille ja kehittymishaluisille tuomareille on jaossa matkatukia keväällä ilmoitetun mukaisesti: http://www.judoliitto.fi/tuomarit/ajankohtaista/tuomareiden-matkatukikisat-vuodelle-2016/

Nimettyjä matkatukikisoja on syksylle vielä seuraavasti:

European Cup Malaga, Espanja 22.-23.10.2016 A 400
Kaimu Keerak International Children’s Judo day, 19.11.2016  A/B/C  200/ryhmä (4 tuomaria)

Näiden kilpailujen lisäksi matkatukea voidaan myöntää hakemuksesta myös muihin ulkomaan kilpailuihin sekä kotimaan kilpailuihin, kuten NFJO ja Kymijoki shiai Kouvolassa 26.11.2016.

Hakemukset tulee toimittaa sunnuntaihin 16.10.2016 mennessä sähköpostitse Tuomarikomissiolle osoitteeseen tuomarikomissio@judoliitto.fi. Malagan kisaan hakemus tulee toimittaa HETI!

Olet velvoitettu kirjoittamaan tuomaroinnistasi raportin, jossa kerrot ainakin sääntötulkinnoista ko. kilpailussa (koskee myös kotimaan kilpailuja). Oman suorituksen analysoiminen on tärkeää myös oman kehityksen kannalta. Toimita raportti Tuomarikomissiolle (tuomarikomissio@judoliitto.fi), joka julkaisee sen Judoliiton www-sivuilla. Tämän jälkeen teet matkalaskun myönnetystä summasta Judoliiton virallisella matkalaskukaavakkeella, jonka toimitat kulutositteineen Judoliiton toimistoon.

Tsemppiä kaikille tuomareille syksyn kisoihin!