Katan SM-kilpailut pidettiin 20.3. Järvenpäässä

Järvenpäässä pidetyt katan SM-kisat osoittivat tason nousseen. Vanhat mestarit saivat haastajia. Kilpailuihin osallistui 28 paria.

KATAN SM 20.3.2010

Järvenpäässä pidetyt katan SM-kisat osoittivat tason nousseen.

Vanhat mestarit saivat haastajia. Huikeimmista suorituksista vastasivat Pasi Oinas ja Miki Salsoila. Oinas tehtaili itselleen peräti kolme mitalia.

Myös Arttu Laitinen ja Peter Mickelsson osoittivat laajaa osaamistaan.

Ju no katassa loistivat Ritva Lumio ja Kirsi Hannula.

Goshin-jutsun taso oli myös kova. Seppo Kontio ja Marko Kallio vakuuttivat hienolla suorituksellaan.

Uusista tulokkaista ehdottomasti suurinta potentiaalia löytyi Ulla Jalo-Virtasen ja Johanna Sivusen katame no katasta. Kilpailuihin osallistui 28 paria.

Nage no kata

2. Peter Mickelsson-Arttu Laitinen
3. Ville Taka-Heikki Joensuu

__________________________________________

MUISTA VUODEN 2010 JÄSENMAKSU!

Suomen Dan-Kollegio on Suomen judon mustien vöiden järjestö. Se toimii Suomen Judoliiton graduointivaliokuntana ja huolehtii graduointijärjestelmän ylläpidosta, Dan-graduoinneista, graduoijakoulutuksesta sekä judon katojen koulutuksesta ja kilpailutoiminnasta.

Suomen Dan-Kollegio ry:n äänivaltaisia jäseniä mustan vyön judokat, jotka ovat rekisteröitynä Suomen Dan-Kollegio ry:n tietokantaan ja suorittaneet jäsenvelvoitteensa. Dan-Kollegion jäsenyys jatkuu vuosittain jäsenen maksaessa Dan-Kollegion jäsenmaksun. Jäsenmaksu vuonna 2010 on 20 € (Suomen Dan-Kollegion tilinumero 800014-1936050).