Syyskokous 21.11.2020 Vantaa

KOKOUSKUTSU

Suomen Judoliitto ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään Vantaalla 21.11.2020.

Kokousaika: Lauantai 21.11.2020 kello 12.00 Valtakirjojen tarkastus aloitetaan kello 11.30.

Kokouspaikka: Scandic Aviacongress Center, Robert Huberintie 4, Vantaa.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi Judoliiton toimintasääntöjen muutos ja kamppailulajiliittojen yhteisten kurinpitosääntöjen muutos.

Erityisesti huomioitavaa koronapandemian vuoksi:

Koronapandemian ja siitä johtuvien erityisjärjestelyjen johdosta Suomen Judoliiton kokoukseen voi osallistua tässä kutsussa mainitulla kokouspaikalla tai etäyhteydellä (Laki väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, asunto-osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista Covid-19 epidemian leviämisen rajoittamiseksi 4 §, 290/2020).

Jäsen voi käyttää jäsenoikeuksiaan kokouspaikalla, antamalla valtakirjan toiselle kokouspaikalle saapuvalle jäsenelle tai etäyhteyden välityksellä.

Mahdollisissa äänestyksissä kaikki viralliset kokousedustajat käyttävät sähköistä äänestysjärjestelmää. Tämä johdosta kokousedustajilla tulee kokouksen aikana olla käytössä laite, josta he pääsevät sähköpostiinsa.

Kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen syyskokoukseen viimeistään 19.11. 2020 klo 12.00 mennessä. Tämän jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei oteta huomioon. Ilmoittautumisvaatimus on ehdoton, jotta järjestäjille jää aikaa tehdä paikan päällä turvalliset kokousjärjestelyt ja lähettää ilmoittautuneille tarvittavat linkit.

Ilmoittautumisen yhteydessä jäsenen tai hänen edustajansa on to 19.11.2020 klo 12.00 mennessä:

1. toimitettava valtakirjansa skannattuna osoitteeseen pekka.lehdes@judoliitto.fi
  2. sitovasti ilmoitettava osallistuuko kokoukseen paikan päällä vai etäyhteydellä
  3. sitovasti ilmoitettava se sähköposti, johon hänelle voidaan kokouksen aikana lähettää kokouksen   äänestyksiin liittyviä linkkejä sekä etäosallistujille tarvittavat linkit. Mikäli henkilö haluaa käyttää eri sähköpostiosoitetta kuin Suomisport profiilissa, tulee hänen mainita se ilmoittautumisen yhteydessä sekä
  4. ilmoitettava se puhelinnumero, josta tavoitettavissa kokouksen aikana

Tarkempi ohjeistus äänestysjärjestelmän käytöstä lähetetään ilmoittautumisajan sulkeuduttua ilmoittautuneille.

Ilmoittautuminen Judoliiton syyskokoukseen:

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita, osallistutko kokoukseen etäyhteyden kautta vai tulemalla paikan päällä ja oletko järjestösi virallinen kokousedustaja (valtakirjan toimitus etukäteen to 19.11. klo 12.00 mennessä osoitteeseen pekka.lehdes@judoliitto.fi). Ilmoittautumisen yhteydessä tulee myös vahvistaa erikseen sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero.

Lähetämme linkit sekä ohjeet äänestysjärjestelmän käytöstä kokousosallistujille ilmoittautumistietojen perusteella ilmoittautumisajan umpeutumisen jälkeen. Ilmoittautuminen Judoliiton syyskokoukseen to 19.11 klo 12.00 mennessä täältä Suomisportin kautta.

Suosittelemme vahvasti

• etäosallistumista
  • läsnäolijoille kasvomaskin käyttöä
  • tarvittaessa tulostamaan kokousaineistoista paperiversiot itse - kokousmateriaaleja ei ole jaossa kokouspaikalla