Usein kysyttyjä kysymyksiä jäsenille

Suomisport tulee käyttöön syksyllä - mitä teen?
Kaikkien judokoiden tulee kirjautua osoitteeseen www.suomisport.fi. Judoseurojen jäsenyydet tulevat myyntiin Suomisport palvelussa 1.8. alkaen. Kirjautumisen voit tehdä helposti tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Millä tunnuksilla Suomisportiin kirjaudutaan?
Kirjautuaksesi Suomisporttiin et tarvitse erikseen tunnuksia. Sisään kirjaudut joko henkilökohtaisen puhelinnumerolla tai sähköpostiosoitteella.

Miten jatkossa toimin kilpailuissa, kun judon freecardia ei enää tule?
Kun jäsenyyden on ostanut Suomisportissa, tulee siitä henkilön profiiliin kuitti jäsenyyden vahvistamiseksi. Kilpailupaikalla Suomisport profiilistaan voi todistaa omat voimassaolevat jäsenyytensä. Näin jokainen jäsen voi vaikkapa salilla paikan päällä todistaa maksunsa näyttäen kännykästään maksukuitin.

Suomisportista on tulossa syksyllä myös mobiilisovellus, jota kautta voi jatkossa hoitaa vaikka koko jäsenyyden hankinnan.

Voiko jäsenyyden maksuun käyttää liikunta- tai kulttuuriseteleitä?
Tällä hetkellä Suomisportin maksutavat ovat verkkomaksu, korttimaksu sekä maksu laskulla ja erissä. Liikuntaseteleillä maksaminen ei ole tällä hetkellä mahdollista.

Miten lapsen jäsenmaksu ostetaan?
Alaikäisen huoltajan tulee tehdä profiili Suomisportiin ja luoda sitä kautta lapsen profiili, jotta jäsenmaksun voi ostaa lapselle. Profiilin luomiseen menee vain muutamia minuutteja.

Loppuuko jäsenen vakuutusturva mikäli ei ole jäsenyys ei ole ostettuna 1.9?

Ei lopu. Judoliitto tarkastaa syyskuun lopussa jäsentilanteen. Vanhojen jäsenten osalta vakuutusturva jatkuu, vaikka uuden kauden jäsenmaksu ei olisikaan maksettu vielä päivälleen 1.9. Otamme huomioon siirtymän ja mahdolliset tekniset haasteet. Tämä tarkoittaa, että syyskuun ensimmäisissä kilpailuissa kaikki vanhat judokat ovat vielä vakuutettuina.

Nyt kaikki kirjautumaan suomisport.fi !

Henkilön Suomen Judoliitto ry (@judoliitto_official) jakama julkaisu