Suomisport kausi 2021-2022

Judoliiton jäsenyystuotteet muuttuivat elokuun puolessavälissä. Uudet tuotteet myydään tutusti Suomisportissa, jossa on myös uudistuksia. Judoseurat siirtyvät käyttämään seurapalvelupuolta, jossa myydään seuran jäsenyydet. Liiton lisenssit (liiton jäsenyys ja siihen liittyvä vakuutus OP Pohjolalta) ostetaan erikseen. Tälle sivulle päivitetään olennaista tietoa kaudelle 2021-22.

Judoliiton lisenssit kaudella 1.9.2021 - 31.8.2022

Lisenssi Hinta € Vakuutusturva €
Alle 7-vuotiaat   45 5000
Alle 18-vuotiaat   85 5000
Yli 18-vuotiaat 110 7500

Puolivuotisvakuutus alle 7-vuotiaat / 7-vuotiaat ja yli

30 / 55 5000
Tatamille palaavat vanhat judokat * 35 Ei vakuutusta
Lisäturva 90

Nostaa vakuutusturvaa 10 000 eurolla

• Seuraava jäsenkausi (2022-2023) on tarkoitus aloittaa seurojen toiveesta 1.8.2022 ja päättää 31.7.2023, koska suurin osa kursseista alkaa jo elokuussa.
  • * Tatamille palaavat vanhat judokat: Treenaavat "silloin tällöin" ja muutaman kuukauden kestoiset "judoprojektit". Tuote ei sisällä vakuutusta, eikä muuta liiton palvelua pois lukien vyön korotuksen.
  • Kyseiset tuotteet löytyvät ostettaessa
  • Vakuutusten tuoteselosteet sivun alareunassa (pdf-versioina).

Liiton Suomisport -koulutukset, ohjeita ja hyödyllisiä linkkejä Suomisportin käyttöön

Suomisport -koulutuksia järjestetään pyydettäessä. Apua saa myös pyydettäessä toimistolta 0503847030 tai toimisto(at)judoliitto.fi.

Suomisportin linkkejä ja ohjeita:

Vahingon sattuessa aina ensimmäinen yhteydenotto Pohjola Terveysmestari -palveluun puhelinnumero: 0100 5225. Palvelu on avoinna joka päivä kello 7-23.

Ladattavat tiedostot: