Miesten, naisten, 20 v miesten ja naisten sekä B-nuorten valmennusleiri 27.-30.12.2008 Varalassa

Uusi olympiadi tuo mukanaan muutoksia olympiaurheilijoiden lisäksi myös pohjoismaisen ja kansallisen tason aikuisten ja nuorten kilpailijoiden harjoittelun suunnitteluun, toteutukseen ja tavoitteisiin. Joidenkin ryhmien valmentajat vaihtuvat. Suomen joukkue pyrkii jälleen kaikkien ikäluokkien pohjoismaiden parhaaksi maaksi PM-kisoissa Vantaalla 9.-10. toukokuuta 2009 sekä syksyllä Suomen ja Ruotsin avoimissa mestaruuskilpailuissa. Miesten ja A-poikien valmennusleirit yhdistetään vuonna 2009. Parhaan hyödyn uudesta valmennusjärjestelmästä saat ilmoittautumalla leirille ja olemalla mukana alusta lähtien.

Valmennusleirin ohjelma

Kaikkien ikäluokkien leirit alkavat lauantaina 27. joulukuuta 2008 ja päättyvät tiistaina 30. joulukuuta 2008 leirikutsun mukana tulleen ohjelman mukaan.

Leirivarustus

Judovarusteiden lisäksi leirillä tarvitaan ulkoilu- ja uima-asu.

Leirin hinta

Leirin vuorokausihinta on 54.90 euroa. Päivämaksu ilman majoitusta ja aterioita on 15.40 euroa. Ateriat maksavat erikseen ostettuina seuraavasti: aamupala 4.00, lounas 7.60, päivällinen 5.90 ja iltapala 4.00 euroa.

Leirille ilmoittautuminen

Ilmoittakaa miehet, naiset ja alle 20-vuotiaat naiset Mika Mukkulalle sähköpostilla mikamukkula@hotmail.com tai tekstiviestillä 0500-713187 leirille tulostanne sekä majoitus- ja ruokailutarpeestanne.

Vastaavasti alle 20-vuotiaat miehet ilmoittakaa leirille tulostanne sekä majoitus- ja ruokailutarpeestanne Markus Pekkolalle, markus.pekkola@judoliitto.fi tai tekstiviestillä 040-5205486.

Vastaavasti B-nuoret ilmoittakaa Marita Kokkoselle sähköpostilla marita.kokkonen@judoliitto.fi tai tekstiviestillä 040-7263061 leirille tulostanne sekä ruokailu- ja majoitustarpeestanne.

Laittakaa viesteihin lähettäjän nimi. Ilmoitusten pitää tulla viimeistään maanantaina 15. joulukuuta 2008, jos haluatte varmistaa, että voitte yöpyä vuoteessa leirillä. Ilmoittakaa myös, jos jostain valitettavasta syystä ette voi osallistua leirille. Loukkaantumisista ja sairastumisista kannattaa ilmoittaa määräajan jälkeenkin.

MUISTAKAA ILMOITTAUTUA!

* * *

Vuoden ensimmäinen pohjoismainen valmennusleiri Boråsissa 3.-6. tammikuuta 2009. Ilmoittautumiset ja matkajärjestelyt Boråsin leirille hoitaa jokainen itse.

* * *

Ilmoittautumiset Itävallassa 11.-17. tammikuuta 2009 järjestettävälle Mittersillin leirille välittömästi päävalmentaja Mika Mukkulalle. Leiri on tarkoitettu EM-kisoihin tähtääville.

* * *

Miettikää valmentajanne kanssa, mihin kansainvälisiin tapahtumiin aiotte keväällä osallistua. Ottakaa suunnitelma mukaan leirille. Miettikää myös parannusehdotuksia Suomen judoliiton valmennusjärjestelmään. Ottakaa leirille mukaan harjoituspäiväkirjanne.

* * *

Varalassa järjestetään henkilökohtaisten valmentajien koulutuspäivät

Ladattavat tiedostot: