Ilmaiseksi Voiman polku -seminaariin?

Varalassa järjestetään toukokuun lopulla (27.-28.5.) seminaari aiheenaan lasten ja nuorten voimaharjoittelu. Seminaarin yhtenä esiintyjänä on muun muassa olympiajudokoiden fysiikkavalmennuksen parissa työtä tekevä ranskalainen Aurélien Broussal-Derval.

Suomen Judovalmentajakerho tarjoaa yhdelle jäsenelleen mahdollisuuden päästä kartuttamaan valmennustietouttaan tähän huippuseminaariin. Lähetä sähköpostilla (sampo.malkia@gmail.com) 10.4.2016 mennessä lyhyt, maksimissaan viiden rivin mittainen perustelu siitä miksi juuri sinä haluat päästä seminaariin. Judovalmentajakerhon hallitus valitsee hakijoiden joukosta sopivimman henkilön ja palkitsee tämän ilmaisella seminaarilipulla (sis. täysihoito). Valinnassa huomioidaan perusteluiden lisäksi henkilön valmennusaktiivisuus ja mahdollinen muu toiminta suomalaisen judovalmennuksen hyväksi.

Lisätietoja seminaarista:

Suomen Judovalmentajakerhoon liittyminen (Judovalmentajakerho on Suomen Valmentajat ry:n alainen valmentajayhteisö, eli samalla maksulla saat Suomen Valmentajat ry:n kattavat jäsenpalvelut käyttöösi)