A-poikien valmennusleiri 9.-12.10.2008 Varalan Urheiluopistolla

Leiri alkaa torstaina 9. lokakuuta klo 18.30 kokoontumisella judosalissa. Judoharjoitukset alkavat klo 19.00. Leiri päättyy lounaaseen 12. lokakuuta klo 12.00; valmennusleiri sopii hyvin syksyn päätavoitteisiin valmistautumiseen. Huippuryhmään oikeuttavia näyttöjä voi antaa vielä loppusyksyn kv. turnauksissa mm. Fjo:ssa Kuusankoskella.

Tervetuloa A-poikien valmennusleirille. Leirin ohjelma ja aikataulu tulevat liiton nettisivuille valmennuksen ilmoitustaululle. Leirillä tarvitset, kovan harjoitteluasenteen lisäksi, judogit, sisä- ja ulkoliikuntavarusteet, harjoituspäiväkirjan, muistiinpanovälineet sekä henkilökohtaiset tavarat.

Näytä tämä kutsu myös vanhemmillesi ja valm­entajallesi.

Ilmoittautuminen

Ilmoita osallistumisestasi leirille viimeistään perjantaina 3.10. sähköpostilla (markus.pekkola@judoliitto.fi) tai tekstiviestillä (puh.0405205486). Sähköposteihin ja tekstiviesteihin leirille osallistujan nimi mukaan. Leirillä on tarkoitus olla alusta loppuun saakka. Ilmoita kuitenkin, jos et jostain syystä pysty olemaan leirillä alusta loppuun. Ilmoita myös mikäli et tule leirille, loukkaannut tai sairastut viime hetkellä. Kaikki ilmoittautuvat Markus Pekkolalle.

Leirin hinta

Leirin vuorokausihinta on 54,90€. Päivämaksu ilman majoitusta ja aterioita on 15,40€. Ateriat maksavat erikseen ostettuina seuraavasti: lounas 8,00€, päivällinen 6,40€ ja iltapala 4,00€. Vuorokausihintaan sisältyy majoitus, harjoittelu ja ruokailut. Erityisjärjestelyistä majoitusten tai ruokailuiden (allergiat, erityisruokavaliot) suhteen ota yhteys suoraan Varalaan (puh. 03 263 1111). Varalan urheiluopiston kotisivut löytyvät osoitteesta: www.varala.fi. Sieltä löytyy mm. kulkuyhteydet opistolle.

Syksyn ohjelmaa:

Hiiden Shiai, Nummela 4.10.
Ev-leiri, Tampere 9.-12.10., pojat
EV-leiri, Tampere 16.-19.10., miehet, naiset, tytöt
SM- kilpailut, Helsinki 25.-26.10.
EV-leiri, Tampere 13.-16.11., pojat, tytöt
Nuorten Fjo, Kuusankoski 22.11.

Liittovalmentajat odottavat ryhmän ottavan aktiivisesti osaa oman ikäluokan sekä aikuisten kotimaan kilpailu- ja leiritapahtumiin.

Terveisin,

Markus Pekkola markus.pekkola@judoliitto.fi