Winter Camp 2019

U13 ja U15-valmennus

Judoliiton 12-14-vuotiaiden valmennustoiminnan tarkoituksena on koota U13 ja U15-ikäluokan kilpailevat ja kilpailemisesta kiinnostuneet junnut (vähintään 4. kyu) harjoittelemaan yhdessä.

Ikäluokan harjoittelun tehostamiseksi kannustetaan alueita organisoimaan niin viikoittaisia alueellisia yhteisharjoituksia kuin alueellisia harjoittelun tehostamispäiviä, joissa ikäluokan junnut pääsevät harjoittelemaan maksutta muiden alueen nuorten kanssa otteluharjoitusten merkeissä.

Valtakunnalliset leirit

Ikäluokalle järjestetään yhteisiä harjoittelun tehostamispäiviä Judoliiton edustusvalmennnusleirien yhteydessä sekä kahdesti vuodessa valtakunnalliset Summer - ja Winter Camp -leirit. Tulossa Winter Camp 1.-3.1.2021 Pajulahdessa.

Yhteiset harjoituspäivät

Maksuttomat kahden harjoituksen tehostamispäivät järjestetään vanhempien ikäluokkien edustusvalmennusleirien yhteydessä vuonna 2020:
- 22.2. Pajulahti / 22.8. Pajulahti / 14.11. Pajulahti (huom. muutokset mahdollisia).

Lisäksi uutuutena syksyllä 2020 käynnistyy avoimia harjoituspäiviä, joissa on yksi laijharjoitus U13/U15-ikäluokalle (pari tuntia, noin klo 12-15 välisenä ajankohtana, tarkista kellonajat kalentarista). Nämä päivät toteutetaan edustusjoukkueiden harjoituspäivän yhteydessä: 5.9. Lahti / 12.9. Tampere / 20.9. Nummela / 26.9. Nummela. Harjoituksiin voi tulla ilman ennakkoilmoittautumista.

Seurojen valmentajat ovat myös tervetulleita tehostamispäivän harjoituksiin mukaan.

Yläkoululeiritys

Tärkeä osa alle 15-vuotiaiden valmennustoimintaa on myös Olympiakomitean urheiluakatemiaohjelman alla toimiva valtakunnallinen yläkoululeiritys. Judossa yläkoululeiritys on osa Judoliiton valmennusjärjestelmää sekä maajoukkuepolkua, jonka tarkoitus on auttaa nuoria urheilijaksi kasvamisen tiellä kokonaisvaltaisesti. Näin siirtyminen seuraavaan ikäluokkaan ja alle 18-vuotiaiden edustusvalmennusleiritykseen on vaivattomampaa. Lisätiedot yläkoululeirityksestä.

Kalenteri

Tarkemmat tiedot ikäluokan valmennustoiminnasta päivittyy Judoliiton kalenteriin.

Yhteyshenkilö:

Lasten ja nuorten valmennustoiminnan oto-koordinoija on Mari Keränen / mari(a)pilatescenter.fi