Maajoukkuevarusteiden tilaus

Maajoukkuevarusteet on tarkoitettu maajoukkueryhmiin nimetyille urheilijoille. Ykkösmaajoukkueiden tilaukset on hoidettu alkuvuodesta ikäryhmien vastuuvalmentajien kautta. Kakkosmaajoukkueiden sekä valmennusryhmien tekstiilitilataukset tehdään alla olevalla olevalla ohjeistuksella. Joukkueiden ajantasalla olevat nimilistat on julkaistu maajoukkueiden omilla sivuilla.

Voit tilata varusteita vain, jos kuulut maajoukkuevalmennusleirityksen piiriin. Tarkista listat alla olevien linkkien kautta.

U21 ryhmä klikkaa tästä.

U18 ryhmä klikkaa tästä. U18 ryhmässä varusteita voi tilata vain 1-maajoukkueen, 2-maajoukkueen tai U18-valmennusryhmän listalla olevat urheilijat.

Huppari ja housut ovat Catmandoon ja T-paita Umbron laadukkaita teknisiä tekstiilejä.

Tuotepaketin hinta

Huppari, housut ja T-paita yhteensä 130 euroa sisältäen postikulut.

Painatukset

Hupparissa oikeassa hihassa "Judo Finland" painatus ja rinnassa Suomen lippu. Housuissa oikeassa lahkeessa "Judo Finland" painatus. Teknisessä T-paidassa "Judo Finland" painatus rinnassa.

Tuotteiden tilaus ja toimitus

Tuotteet tilataan ja maksetaan etukäteen Suomisportin tapahtumahallinnassa tapahtumailmoittautumisena. Klikkaa tilauslomakkeeseen tästä .

Tuotteen tilaukset viimeistään sunnuntaina 16.6. Tilauslomake sulkeutuu sunnuntaina 16.6. kello 23.59.

Tuotteet postitetaan tilaajille heinäkuun puolivälin paikkeilla tilaajan Suomisporissa olevan kotiosoitteiseen.

Tilauksia ei oteta vastaan Suomisportin ohi.

Tuotteilla palautusoikeus vain, jos tuote on viallinen!

Tuotteiden koot:

Pääsiäisleirillä on ollut tuotteiden sovitus ja tilaajien kokotiedot on silloin kerätty liittoon. U21 ja U18 leirillä 7.-9.6. on vielä mahdollisuus sovittaa asuja. Tilaajalle toimitetaan sen kokoiset tuotteet, jotka hän on leirien sovituksessa ilmoittanut.

Jos et ollut mukana leirien sovituksessa, laita kokotietosi Judoliittoon sähköpostitse toimisto@judoliitto.fi viimeistään 16.6. kello 23.59.