VOK1-kurssi verkossa: Tunne- ja vuorovaikutustaidot valmennuksessa / kevät 2021

Judoliitto järjestää yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavana verkossa.

Kurssin nimi:
Tunne- ja vuorovaikutustaidot valmennuksessa, 2 h

• Suoritettavissa verkossa 4.5.-4.6.2021. Arvioitu opiskeluaika 2 tuntia.
  • Etätapaaminen (ei pakollinen) 4.5. klo 18-19

Kurssin hinta on 30 €, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 2.5. Ei jälki-ilmoittautumismahdollisuutta. Kurssi toteutuu, kun ilmoittautumisia on vähintään 5. Mikäli kurssi ei toteudu, palautetaan osallistumismaksu ilmoittautuneille.

Ilmoittautuneet saavat ohjeet ja linkin verkkokurssille, joka on suoritettavissa 4.5.-4.6.2021. Osallistujan pitää itse hakea digitaalisesti verkkokoulutuspalvelussa itselleen todistus ja digitaalinen osaamismerkki.

Verkkokurssia täydentää aloitustapaaminen etäyhteydellä. Verkkotapaaminen ei ole pakollinen, mutta se tuo lisäarvoa kurssisisältöön ja tapaamisessa saa tarvittaessa teknisiä ohjeita. Etätapaaminen: 4.5. klo 18-19. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki etätapaamiseen.

Kurssin kuvaus

Tunne- ja vuorovaikutustaidot ovat olennainen osa mm. suomalaista valmennusosaamisen mallia. Hyvien tunne- ja vuorovaikutustaitojen avulla valmentaja voi vaikuttaa mm. urheilijan ihmisenä kasvuun sekä kuulumiseen tunteeseen. Tässä kokonaisuudessa tarkastellaan valmentajan omia tunteiden tunnistamista sekä vuorovaikutusta läheisen valmentaja-urheilija-suhteen muodostamiseksi.

Kokonaisuuden oppimistavoitteet ovat:
• Valmentaja tietää omiin tunteisiinsa vaikuttavat tekijät.
• Valmentaja tietää läheiseen ihmissuhteeseen vaikuttavat vuorovaikutuksen tavat.

Tämä verkkokurssi on Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen VOK 1 -tason teemakoulutus. Säilytä kurssin todistus (haetaan itse verkkokoulutuspalvelussa), jotta voit esimerkiksi tasotodistusta hakiessasi todistaa käyneesi koulutuksen.

Tapahtumakategoria