VOK 1-kurssi verkossa: Taitoharjoittelu / kevät 2021

Judoliitto järjestää yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavana verkossa.

Kurssin nimi:

Taitoharjoittelu, 3 h

• Suoritettavissa verkossa 1.6.-1.7.2021. Arvioitu opiskeluaika 3 tuntia.
  • Etätapaaminen (ei pakollinen) 1.6. klo 18-19.

Kurssin hinta on 35 €, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 30.5. Ei jälki-ilmoittautumismahdollisuutta. Kurssi toteutuu, kun ilmoittautumisia on vähintään 5. Mikäli kurssi ei toteudu, palautetaan osallistumismaksu ilmoittautuneille.

Ilmoittautuneet saavat ohjeet ja linkin verkkokurssille, joka on suoritettavissa 1.6.-1.7.2021. Osallistujan pitää itse hakea digitaalisesti verkkokoulutuspalvelussa itselleen todistus ja digitaalinen osaamismerkki.

Verkkokurssia täydentää aloitustapaaminen etäyhteydellä. Verkkotapaaminen ei ole pakollinen, mutta se tuo lisäarvoa kurssisisältöön ja tapaamisessa saa tarvittaessa teknisiä ohjeita. Etätapaaminen: 1.6. klo 18-19. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki etätapaamiseen.

Kurssin kuvaus

Monipuolinen harjoittelu ja liikunta luovat hyvän pohjan eri tavoitteilla liikkuville ja urheileville. Hyvä valmentaja ymmärtää monipuolisen taitoharjoittelun merkityksen ja osaa rakentaa harjoituksista monipuolisia ja liikunnallisia perustaitoja kehittäviä. Koulutuksen tavoitteena on, että valmentaja ymmärtää monipuolisen taitoharjoittelun merkityksen ja tietää, mitä ovat liikunnalliset perustaidot ja miten niitä harjoitetaan.

Koulutuksen oppimistavoitteet:
• Valmentaja tietää, mistä liikunnallinen taitavuusominaisuus muodostuu ja hallitsee taidon kehittämisen pääperiaatteet
• Valmentaja ymmärtää monipuolisen taitoharjoittelun merkityksen lasten ja nuorten harjoittelussa

Tämä verkkokurssi on Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen VOK 1 -tason teemakoulutus. Säilytä kurssin todistus, jotta voit esittää sen tasotodistushakemuksen yhteydessä.

Tapahtumakategoria