VOK 1 -kurssi verkossa: Harjoittelun suunnittelu, osa 2 | Syksy 2020

Judoliitto avaa yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavaksi verkossa.

Kurssin nimi:
Harjoittelun suunnittelu osa 2 (Vuosisuunnittelun perusteet), 3 h
-    Suoritettavissa verkossa 14.10.-11.11.2020. Arvioitu opiskeluaika 3 tuntia.
-    Etätapaamiset (ei pakolliset) 14.10. klo 19-20 ja 11.11. klo 18-19.30.

Kurssin hinta on 30 €, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 11.10. Kurssi toteutuu, kun ilmoittautumisia on vähintään 5. Mikäli kurssi ei toteudu, palautetaan osallistumismaksu ilmoittautuneille. Päivitys 18.9.: Kurssille on ilmoittautunut yli 5 osallistujaa, joten kurssi toteutuu,

Ilmoittautuneet saavat sähköpostiin ohjeet ja linkin verkkokurssille, joka on suoritettavissa 14.10.-11.11.2020. Osallistuja saa kurssin suorittamisesta todistuksen ja digitaalisen osaamismerkin.

Verkkokurssia täydentää kaksi verkkotapaamista etäyhteydellä. Verkkotapaamiset eivät ole pakollisia, mutta tuovat lisäarvoa kurssisiältöön ja tapaamisissa saa tarvittaessa teknisiä ohjeita. Etätapaamiset:
14.10. klo 19-20
11.11. klo 18-19.30
Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkit etätapaamisiin.

Kurssin kuvaus:
Kokonaisuudessa perehdytään kirjoitetun tekstin, videon sekä luennon ja lisämateriaalin avulla harjoittelun vuosisuunnittelun perusteisiin. Opit hahmottamaan mm.: Millaisista tekijöistä harjoittelun vuosisuunnitelma koostuu; Mitä tarkoitetaan harjoittelun painopiste ajattelulla; Mitä tarkoitetaan harjoittelun jaksottamisella.
Kokonaisuuden oppimistavoitteet ovat:
• Valmentaja tietää kuinka yksittäisen harjoitusvuoden suunnitelma voidaan rakentaa.

Tämä verkkokurssi on Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen VOK 1 -tason teemakoulutus. Säilytä kurssin todistus, jotta voit esittää sen tasotodistushakemuksen yhteydessä.

Tiedustelut: Judoliiton koulutus- ja nuorisopäällikkö Katri Lilja
katri.lilja(a)judoliitto.fi