VOK 1-kurssi verkossa: Fyysinen harjoittelu / kevät 2021

Judoliitto järjestää yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavana verkossa.

Kurssin nimi:
Fyysinen harjoittelu, 3 h
-    Suoritettavissa verkossa 18.5.-18.6.2021. Arvioitu opiskeluaika 3 tuntia.
-    Etätapaaminen (ei pakollinen) 18.5. klo 18-19.

Kurssin hinta on 35 €, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 16.5. Ei jälki-ilmoittautumismahdollisuutta. Kurssi toteutuu, kun ilmoittautumisia on vähintään 5. Mikäli kurssi ei toteudu, palautetaan osallistumismaksu ilmoittautuneille.

Ilmoittautuneet saavat ohjeet ja linkin verkkokurssille, joka on suoritettavissa 18.5.-18.6.2021. Osallistujan pitää itse hakea digitaalisesti verkkokoulutuspalvelussa itselleen todistus ja digitaalinen osaamismerkki.

Verkkokurssia täydentää aloitustapaaminen etäyhteydellä. Verkkotapaaminen ei ole pakollinen, mutta se tuo lisäarvoa kurssisisältöön ja tapaamisessa saa tarvittaessa teknisiä ohjeita. Etätapaaminen: 18.5. klo 18-19
Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki etätapaamiseen.

Kurssin kuvaus

Kokonaisuudessa perehdytään kirjoitetun tekstin, videon sekä luennon ja lisämateriaalin avulla fyysisen harjoittelun perusteisiin. Opit hahmottamaan mm.: mitä tarkoitetaan eri fyysisillä ominaisuuksilla ja mitkä ovat niiden harjoittamisen perusperiaatteet. Kokonaisuus noudattelee kansallisia VOK perusteita VOK 1 kokonaisuuden suunnassa.

Kokonaisuuden oppimistavoitteet ovat:
• Valmentaja tietää fyysisten ominaisuuksien kehittämisen periaatteet

Tämä verkkokurssi on Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen VOK 1 -tason teemakoulutus. Säilytä kurssin todistus, jotta voit esittää sen tasotodistushakemuksen yhteydessä.

Tapahtumakategoria