Valko- ja keltavöiden harjoituspäivä 2.1.2021 | Pajulahti

Judoliitto järjestää yhteisen harjoituspäivän judokoille, joilla on valkoinen tai keltainen vyö.

Harjoituspäivä on iloisen ilmapiirin tapahtuma, jossa pääsee tekemään hauskoja harjoitteita ja tutustuu muiden seurojen harrastajiin. Tervetuloa kokemaan judoyhteisön lämminhenkinen harjoituskulttuuri.

HUOM! Seuraa tämän sivun sisältöä. Mahdolliset tarkennukset, esim. tarkennetut koronaohjeet, päivitetään tälle sivulle.

Kohderyhmä: Noin 8-12-vuotiaat judokat, jotka ovat harrastuksen alussa ja esim. seurassaan peruskurssilla.

Päivän aikataulu: Harjoitukset pidetään klo 11:30-13:00 ja 15:00-16:30. Varusteet: Judogi, zorit, jalkapyyhe, suihkupyyhe, vaihtovaatteet ja oma juomapullo.

Osallistumismaksu ja ilmoittautuminen: Harjoituspäivään ilmoittaudutaan Suomisportissa. Viimeinen ilmoittautumispäivä on maanantai 28.12. Harjoituspäivän hinta on 10 € / lapsi, joka sisältää ohjatut harjoitukset. Lasten huoltajat voivat seurata harjoitusta Nikula-hallissa, riittävin turvaetäisyyksin. Huoltajilla maskit.

Seuran valmentajat ja ohjaajat: Seurojen valmentajat ja peruskurssien ohjaajat ovat tervetulleita mukaan harjoitukseen ja tatamille. Valmentajat ja ohjaajat ilmoittautuvat myös Suomisportissa. Kirjoittamalla maksukohtaan koodin VALMENTAJAILM hinta nollautuu (0 €). Ilmoittautuminen viimeistään 28.12.

Yleiset koronaohjeet: Saavu harjoituspäivään vain terveenä ja oireettomana. Huolehdi hygieniasta - pese kädet, käytä käsidesiä. Mikäli mahdollista, vältä pukuhuoneen käyttöä. Pese jalat jo kotona. Judoliiton koronaohjeistukset.

Mahdolliset tarkemmat koronaohjeet päivitetään tälle sivulle. Tähän päivitetään myös, mikäli korona aiheuttaa rajoituksia päivän toteutukseen.

Koronaohje Nikulan harjoitustilassa: Kaikki, jotka eivät harjoittele tai valmenna käyttävät maskia harjoitustilassa.

Pukuhuonekäytänteet: Pyri pitämään turvavälit pukuhuoneessa. Odota, mikäli pukuhuoneessa on jo paljon käyttäjiä. Mikäli mahdollista, älä käytä pukuhuonetta. Vanhemmat, jotka vierailevat pukuhuoneissa käyttävät maskia.

Ruokatauko:

• Perheiden harkinnalla on mahdollista ostaa Pajulahden ravintolan kassalta lounas. Lounashinnat: 6-16 v 8,75 €, aikuiset 11,85 €.
  • Toinen vaihtoehto on omat eväät.
  • Ota mukaan hyvät ulkoiluvarusteet, niin voit viettää aikaa myös ulkona ruokatauolla.

Harjoituspäivän vastuuvalmentaja: Ruslan Pinhasov

Tapahtumakategoria