Tuomarin peruskurssi 28-29.10.2017 Kuopio

Aika: 28.-29.10.2017

Paikka: Judoseura Sakuran dojo, Suurmäentien väestönsuoja, Kuopio (linkki)

Kouluttaja: Samuli Kipronen

Sisältö ja tavoitteet:

Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta.

Kurssin tavoitteena on saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa syksyn aikana eri kilpailuissa. Näyttökoekisa tulee ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä.

D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai alle 18-vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvo. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät. Graduointisäännöt 1.1.2017 edellyttävät 1. kyu vyökoevaatimuksissa tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta. Näyttökoetta ei siis ole välttämätöntä suorittaa. Tämä pitää myös huomioida niiden judokoiden, jotka ovat menossa suorittamaan 1.dan koetta, että tuomarin peruskurssi on suoritettu.

Ilmoittautuminen: Judoliiton sähköisellä lomakkeella. Ilmoittautuminen 23.10.2017 mennessä.

Varustus: Judogi, muistiinpanovälineet, judopassi + ID-kortti, eväät ja kurssin maksukuitti. Materiaali toimitetaan sähköisesti osallistujille sähköpostiin.

Kurssin hinta:

Peruskurssin teoriaosuuden hinta on 75e. Mikäli käy tarkkailukilpailun ja suorittaa tuomarilisenssin, hinta on 125e. EUR + toimistopalvelumaksu 9€.

HUOM. lasku muodostuu ilmoittautumisen yhteydessä ja tulee olla maksettu ennen kurssia.

Ilmoittautuminen tästä linkistä.

Tapahtumakategoria