Suomisport judoseuroille 24.8.

Judoliiton jäsenseurat siirtyvät alkavalla kaudella käyttämään Suomisportin seurapalvelupuolta, jossa on paljon seuran toimintaa helpottavia toimintoja: Palvelun avulla seura hallinnoi ryhmiä ja jäsenyyksiä, myy tapahtumia ja kursseja, kehittää seuran toimintaa sekä paljon muuta. Palvelu toimii myös appissa: niin liikkujien kuin seuran toimihenkilöiden arki on taskussa. Seura voi myös seurata tilastoja reaaliajassa ja lähettää ryhmille viestejä appiin. Suomisport Seurapalvelun avulla seura toimii tietosuoja- ja yhdistyslain mukaan. Palvelun käyttöönotto on riskitön valinta seuralle: Ei kiinteitä kuukausi- tai vuosimaksuja, ei sitoutumista tai määräaikaisia sopimuksia.

Suomisport -webinaari Judoliiton seuroille 24.8. klo 18-19.30

Webaarissa Suomisportin käyttöön perehdytään yhdessä, käydään läpi liiton uudet jäsentuotteet ja käydään läpi askarruttavia kysymyksiä. Vastaavia webinaareja järjestetään tarvittaessa useampiakin. Apua saa myös aina toimistolta. Myös Olympiakomitea opastaa Suomisportin käytössä ja järjestää erilaisia koulutuksia, tai jopa seuralle omaa etäesittelyä. Lue lisää ja tutustu Suomisporttiin ja seurapalveluun.

Judoliiton jäsenmaksuista kaudella 2021-2022 voit lukea täältä.

Tilaisuuden Suomisport-materiaali sivun alalaidassa.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: