Startti Cup 4 Kirkkonummi 20.11.

Järjestäjä: Kirkkonummen Judoseura

Aika: Lauantai 20.11.2022 Paikka: Kirkkonummen väestönsuojan monitoimihalli, Kirkkotallintie 6, Kirkkonummi.

OSALLISTUMISOIKEUS:

· 6. tai 5. kyu (valkoinen tai keltainen vyö) ja 4. tai 3 kyu (oranssi tai vihreä vyö).

o Aikuiset ja U18 ja vanhemmat, synt. 2006 tai aiemmin,

o U15 synt. 2007-2008,

o U13 synt. 2009-20010,

o U11 synt. 2011-2014

· Valkoiset ja keltaiset vyöt ottelevat keskenään sekä oranssit ja vihreät vyöt keskenään

· Vähän kilpailleet eli korkeintaan 5 otteluvoittoa (muissa kuin Startti-Cup kilpailuissa)

· Judopassi (ei koske valkoisia vöitä) tarkistetaan punnituksen yhteydessä

· Jos seuralla on rästissä Startti Cup-maksuja, eivät sen jäsenet ole oikeutettuja osallistumaan kilpailuihin.

AIKATAULU: Valkoiset ja keltaiset vyöt:

U11 punnitus klo 8.15-9.00. Ottelut alkavat klo 10.00.

Valkoiset ja keltaiset vyöt U13, U15 ja aikuiset sekä oranssit ja vihreät vyöt punnitus klo 12:00 - 12:30. Ottelut alkavat aikaisintaan klo 13:00, kun tatameita vapautuu.

PAINOLUOKAT: Muodostetaan punnituksen jälkeen mahdollisimman tasaisesti sekä tytöille että pojille.

OTTELUAIKA: 2 min kaikille

OTTELUJÄRJESTELMÄ: Ranskalainen (tai pooli)

VAKUUTUS: Jokaisen kilpailijan on todistettava seurajäsenyys ja vakuutus Suomisport-järjestelmän sähköisellä näytöllä / tulosteella siitä.

SÄÄNNÖT: Lasten ja nuorten kilpailujen erityissäännöt.

KILPAILUMAKSU: 20 € / kilpailija 17.11.2021 mennessä Kirkkonummen Judoseuran tilille FI06 4006 0010 3150 14. Kirjoita viestikenttään seura ja kilpailijan/kilpalijoiden nimet. Kuitti (paperinen/sähköinen) on varauduttava esittämään ilmoittautumisen yhteydessä. Myös korttimaksu tai tasarahalla käteisellä maksaminen onnistuu kisapaikalla.

ILMOITTAUTUMISET: Viimestään keskiviikkona 17.11.2021 Judoliiton ilmoittautumisjärjestelmässä osoitteessa http://judoshiai.judoliitto.fi/kilpailut.php Ilmoittautumalla kilpailuun antaa osallistuja/huoltaja luvan kuvien ottamiseen ja julkaisemiseen sekä tulosten julkaisemiseen Judoliiton, järjestävän seuran ja Etelä-Suomen Judo ry:n julkaisuissa.

YHTEISHARJOITUKSET U13-U15: Yhteisharjoitukset järjestetään 20.11.2021 heti kilpailuiden ja mitalien jaon jälkeen. Arvioitu aloittamisaika on noin kello 1530-1600. Harjoitukset kestävät kaksi tuntia. Seurojen valmentajat ovat tervetulleita mukaan harjoitukseen. Ennakko ilmoittautumista ei tarvita.

TIEDUSTELUT: Tomi Vehmas 040 512 6267 / vehmastomi@gmail.com tai Hannu Ruuth 040 528 6380 / haruutnetti.fi

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: