Seuraverkoston tapaaminen etänä 21.4.2021

Judoseurojen verkoston tavoitteena on mahdollistaa judoseurojen välistä ajatusten vaihtoa, hyvien toimintatapojen jakoa sekä parantaa Judoliiton ja judoseurojen välistä yhteistyötä ja vuorovaikutusta.

Seuraverkostolla on tapaaminen etänä keskiviikkona  21.4.2021 klo 17:30 - 19:30.

Tapaamisen aiheet:

• Uusien jäsenten esittäytyminen
  • Ryhmätyö: mitä hyvää korona-pandemiasta ja harjoittelutauosta on aiheutunut itselle judokana/seuratoimijana tai omalle seuralle.
  • Judoliiton ja judoseurojen ajankohtaiset asiat
  • Oulun Judokerho esittäytyy. OJK on vuoden 2020 judoseura, judon uusin lasten ja nuorten Tähtiseura ja ensimmäinen aikuisliikunnan Tähtiseura. Lue uutinen aiheesta täältä.
  • Ryhmätyö: Miten saadaan vanhat harrastajat takaisin tatamille ja mistä löydetään uusia jäseniä

Tapaaminen järjestetään ZOOMilla ja linkki lähetetään ennakkoon sähköpostitse Seuraverkostoon ilmoittautuneille.

Kuinka ilmoitan judoseurani seuraverkostoon?

1. Selvitä kuka seurastasi on kiinnostunut liittymään seuraverkostoon.

2. Ilmoita seurasi edustajan nimi, sähköposti, puhelinnumero ja tehtävä seurassa sähköpostilla Katri Forssellille:  katri.forssell(a)judoliitto.fi, joka on suoraan yhteydessä tähän henkilöön.

Judoseura voi nimetä yhden tai useamman edustajan seuraverkostoon. Edustajan tulee olla henkilö, joka tietää oman judoseuransa toiminnasta riittävästi pystyäkseen tunnistamaan seuratoiminnan haasteita ja jakamaan hyviä käytäntöjä seurassaan ja seuraverkostossa. Seuran nimeämällä henkilöllä tulee olla käytettävissään tietokone tai älypuhelin ja siinä mielellään kamera.

Tapahtumakategoria