Seuraverkoston Teams-kokous 26.10.2020

Judoseurojen verkoston tavoitteena on mahdollistaa judoseurojen välistä ajatusten vaihtoa, hyvien toimintatapojen jakoa sekä parantaa Judoliiton ja judoseurojen välistä yhteistyötä ja vuorovaikutusta.

Seuraverkostolla on Teams-kokous maanantaina 26.10.2020 klo 18 - 20. Teams-tapaamisen aiheita:

Aiheita:

• Korona ja judotoiminta – Käytänteitä seurojen harjoitustoiminnassa. Vyökokeiden toteutusvaihtoehtojen jakaminen. Muita kuulumisia ja vinkkejä seuralta toiselle.
  • OKM:n harrastusviikko alkaa 2.11. Harrastusviikko toteutuu verkossa. Harrastusviikko saattaa tuoda kysyntää seuroihin. Tärkeää, että esim. seuran nettisivuilla on ajantasainen tieto miten judon voi aloittaa, esim. ensi vuoden puolella.
  • Seuratukihaku käynnistyy marraskuussa.
  • VOK 1 -teemakoulutukset verkossa.
  • Junioriohjaajan VOK 2 -tason koulutus käynnistyy, myös Muksujudo 1 on tulossa.
  • Seuran vastuuhenkilön merkitys koulutuksiin kannustajana.
  • Valko- ja keltavöisten harjoituspäivä 31.10.
  • U13/U15 harjoituspäivät
  • Valmentaa kuin nainen - mitä on tapahtunut, mitä tulossa.
  • Seuravalmentajien verkosto, valmennuslinjauksen työstö.

Kokouslinkki lähetetään ennakkoon sähköpostitse Seuraverkostoon ilmoittautuneille.

Kuinka ilmoitan judoseurani seuraverkostoon?

1. Selvitä kuka seurastasi on kiinnostunut liittymään seuraverkostoon.

2. Ilmoita seurasi edustajan nimi, sähköposti, puhelinnumero ja tehtävä seurassa sähköpostilla Katri Liljalle:  katri.lilja(a)judoliitto.fi, joka on suoraan yhteydessä tähän henkilöön.

Judoseura voi nimetä yhden tai useamman edustajan seuraverkostoon. Edustajan tulee olla henkilö, joka tietää oman judoseuransa toiminnasta riittävästi pystyäkseen tunnistamaan seuratoiminnan haasteita ja jakamaan hyviä käytäntöjä seurassaan ja seuraverkostossa. Seuran nimeämällä henkilöllä tulee olla käytettävissään tietokone tai älypuhelin ja siinä mielellään kamera.

Tapahtumakategoria