Seuravalmentajien tekniikkakoulutus: Pasi Laurén

Judoliitto järjestävää syksyn 2019 Seuravalmentajien tekniikkakoulutuksen Pasi Laurénin vetämänä Varalassa Tampereella.

Pasi Laurén paras sijoitus kansainvälisissä arvokilpailuissa on seitsemäs sija EM-kilpailuiden alle 65-kiloisten sarjassa vuonna 1995. Hän edusti Suomea vuoden 1996 Olympialaisissa ja Pasilla on useita suomen mestaruuksia ja SM-mitaleita 1980-luvun luppupuolelta sekä 1990-luvulta

Pasi on kiinnostunut tekniikkojen perustan vahvuudesta: asento, joka on vahva eikä altis loukkaantumiselle ja vastaheitoille, vartalon ja keskustan käyttö, ajoituksen tarkkuus sekä erityisesti hyökkäys- ja puolustusstrategiset kysymykset. Nämä ovat Pasin mielestä asioita, jotka estävät loukkaantumisia ja pitävät terveempänä ja motivoivat myös aikuista harjoittelijaa ja eläköitynyttä kilpailijaa.

Nykyään Pasilla on ammattitanssija: https://pasiymariatango.wordpress.com/

Koulutus on suunnattu judoseurojen judo-opettajille, valmentajille ja graduoijile, joilla vyöarvo on vähintään väh. 1 kyu.

Alustava aikataulu

Lauantai 2.11.

10:45-12:45 Harjoitus 1

12:45-13:30 Lounas

14:30-15:30 Paneelikeskustelu

16:00-18:00 Harjoitus 2

18:00-19:00 Päivällinen

18:00-21:30 Sauna

21:00-22:00 Iltapala

Sunnuntai 3.11.

07:15 – 08:30 Aamiainen

08:30-10:30 Harjoitus 3

11:00–12:30 Lounas

12:30-14:00 Harjoitus 4

Hinta: kesä-elokuun voimassa Early bird-hinta 209,00 € ja syys-lokakuu normaalihinta 239€ - Hinnat sisältävät koulutuksen, majoituksen kahden hengen huoneissa ja ruokailut. Päiväkävijähinta ilman majoitusta: Early Bird 209€ ja normaali 219€.

Ilmoittautuminen: viimeistään 15.10.2019 Suomisportissa täällä.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: