Seuravalmentajien tekniikkakoulutus, Pajulahti

Hei seuravalmentaja! Tule oppimaan käsiheittojen salat Valtteri Jokisen johdolla!

Kevään seuravalmentajien tekniikkakoulutus pidetään maajoukkueleirin kanssa samana viikonloppuna 9.-10.6.2018 Pajulahdessa. Viikonlopun aikana Valtteri Jokinen opettaa erilaisten käsiheittojen harjoitteita pystyssä sekä mattoon jatkaen. Lisäksi luennolla kuullaan, kuinka kehittää monipuolinen tekniikkaperhe.

Käy tutustumassa Valtterin tekniikkan Judolehden sivuilla täällä.

Ilmoittautuminen koulutukseen perjantaihin 25.5. mennessä Suomisportissa täällä. Katso koulutusten peruutusehdot täältä.

Kohderyhmät:

Seuravalmentajat ja -ohjaajat (väh. 1 kyu)

Seuragraduoijat

Alustava aikataulu:

Lauantai 9.6.                                                                           Sunnuntai 10.6.

10:45-12:45 Harjoitus 1                                                          07:15 – 08:30 Aamiainen

12:45-13:30 Lounas                                                               08:30-10:30 Harjoitus 3

14:30-15:30 Valtterin tekniikkaperheen muodostuminen       11:00–12:30 Lounas

16:00-18:00 Harjoitus 2                                                         12:30-14:00 Harjoitus 4

18:00-19:00 Päivällinen

18:00-21:30 Sauna

21:00-22:00 Iltapala

Paikka: Pajulahden Urheiluopisto (Pajulahdentie 167, 15560 Nastola)

Hinta: Huhtikuun voimassa Early bird-hinta 219,00 € ja 1.-20.5. normaalihinta 249€ - Hinnat sisältävät koulutuksen, majoituksen kahden hengen huoneissa, ruokailut ja toimistopalvelumaksun.

Tapahtumakategoria

Koulutus- ja nuorisopäällikkö