Seuravalmentajien tekniikkakoulutus: Jane Bridge ja Ann Löf

Judoliitto, Dan-Kollegio ja Judovalmentajakerho järjestävät kevään 2019 Seuravalmentajien tekniikkakoulutuksen Jane Bridgen ja Ann Löfin vetämänä.

Judoliitto, Dan-Kollegio ja Judovalmentajakerho järjestävät Seuravalmentajien tekniikkakoulutuksen 1.-3.3.2019 Varalassa.

"Miten opetat judotekniikkaa - mitä taitoja vaaditaan ja miten niitä harjoitellaan? Mistä aloitetaan junioreiden kanssa ja miten edetään edistyneempien kanssa?” Mm. näihin kysymyksiin tulevat maaliskuun ensimmäisenä vkl antamaan vastauksia kansainväliset kouluttajat Jane Bridge (8. dan) ja Ann Löf (6.dan)

Jane Bridge on kaikkien aikojen ensimmäinen judon naisten maailmanmestari, laajalti arvostettu tekniikkataituri ja EJU:n tekniikkakouluttaja sekä 2018 IJF:n Hall of Fameen nostettu jäsen.

Ann Löf on Tukholmalaisen IK Södran pitkäaikainen judo-opettaja. Annin junioriopetuksessa seurasta on tasaisesti noussut useita kansainvälisen tason judokoita mm. 4 EM/MM mitalistia ja kolme olympiaurheilijaa.

Koulutus on suunnattu judoseurojen judo-opettajille, valmentajille ja graduoijile, joilla vyöarvo on vähintään väh. 1 kyu.

Alustava aikataulu (saattaa muuttua):

Perjantai 1.3.

12-13 lounas

13-15 harjoitus ja lopetus, Sali 2

Tapahtuman hinnat:

• Täysihoito pe-su 230€ (sis. majoituksen pe-su ja ruokailut: pe päivällinen ja iltapala, la aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala, su aamupala ja lounas)
  • Ilman majoitusta pe-su 200€ (sis. ruokailut)
  • Täysihoito la-su 180€ (sis. majoituksen la-su ja ruokailut: la lounas, päivällinen ja iltapala, su aamupala ja lounas)
  • Ilman majoitusta la-su 150€ (sis. ruokailut)

Huom! Judovalmentajakerhon sekä Suomen Dan-Kollegion jäsenet saavat tapahtumasta 20€ alennusta (valitse alennushinta ilmoittautumisen yhteydessä).

Ilmoittautuminen Suomisporttissa täällä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on sunnuntai 10.2.2018. Katso Judoliiton tapahtuminen peruutusehdot. Ilmoittaudu pian, ettet jää ilman paikkaa. Ilmoittautumisen tekee jäsenyysalennuksien takia Suomisportissa osallistuja itse. Mikäli seura maksaa koulutuksen, voit valita maksutavaksi "lasku" ja toimittaa sen seuralle tai sitten maksaa itse ja pyytää seuralta maksun takaisin.

Tätä tapahtumaa et halua jättää väliin. Tervetuloa!!

(Tapahtuman järjestämiseen ei käytetä yhteistyökumppanien rahallista tukea.)

Kuva: Alf Tornberg, Svenska Judoförbundet

Tapahtumakategoria