Seuravalmentajien tekniikkakoulutus: Jaana Jokinen & Annikka Mutanen | Pajulahti PERUUTETTU

Judoliitto järjestää kevään 2020 Seuravalmentajien tekniikkakoulutuksen Jaana Jokisen ja Annikka Mutasen vetämänä Liikuntakeskus Pajulahdessa.

Päivitys 14.4.2020: Seuravalmentajan tekniikkakoulutus 6.-7.6.2020 peruutetaan. Syksyn 2020 seuravalmentajien tekniikkakoulutuksista tiedotetaan, kun niiden ajankohdat varmistuvat.

Koulutus on suunnattu judoseurojen judo-opettajille, valmentajille ja graduoijlle, joilla vyöarvo on vähintään väh. 1 kyu.

Uchimata

Uchimata on yksi nykyisen kilpajudon tehokkaimmista heittotekniikoista, mutta sitä ei ole helppo oppia eikä opettaa. Kevään tekniikkakoulutuksessa käydään läpi erilaisia tapoja tehdä ja harjoitella uchimataa.

Jaana Jokinen (4. dan) otteli aikanaan useita kertoja arvokilpailuiden mitaliotteluissa ollen parhaimmillaan MM-kisoissa 5. Riossa 2013 sekä edusti Suomea Lontoon olympialaisissa 2012. Jaana toimii Judoliitossa valmennuspäällikkönä pääasiallisena tehtävänään valmennuksen johtaminen ja kehittäminen. Lisäksi hän viimeistelee Jyväskylän yliopistossa valmennus- ja testausopin maisteriopintoja työn ohessa.

Jaanan esittely YouTubessa.

Annikka Mutanen (5. dan) voitti EM-pronssia vuonna 1992 ja edusti Suomea Barcelonan olympialaisissa. Annikka opettaa judoa Helsingin yliopiston judoseurassa FinnDaissa. Hän on valmentanut  aikuisena aloittaneita judokoita SM- ja PM-mitaleille asti.

Molempien lempitekniikka on uchimata. Jaana ja Annikka näyttävät, millaisilla lämmittelyillä, kehonhallintaliikkeillä, uchikomiharjoitteilla, kombinaatioilla ja liikesuunnilla sen voi saada toimimaan.

Hinta: Helmi-maaliskuun ajan on voimassa Early Bird-hinta 209,00 € ja huhti-toukokuussa voimassa on normaalihinta 239€ - Hinnat sisältävät koulutuksen, majoituksen kahden hengen huoneissa ja ruokailut lauantain lounaasta sunnuntain lounaaseen. Päiväkävijähinta ilman majoitusta: Early Bird 209€ ja normaali 219€.

Ilmoittautuminen viimeistään 18.5.2020. Ilmoittautuminen Suomisportissa.

Ohjelma, alustava

Liikuntakeskus Pajulahti